Gå til innhold

Hva tenker dere om Einar Aas


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror det har med prisen å gjøre.Prisen kan på ting kan bare bli for høy for alle. Men at da var løpet kjørt.Han trodde så de på radio at " avvikene" ville snevre inn men det motsatte skjedde. At det motsatte skjedde betyr kanskje at ingen lenger vet noe. Men dette er jo spekulasjoner.

Vi har alle så nok å tenke på i dag så dette vil jeg ikke tenke mer på.

Anonymkode: 55194...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt virker så lekende lett for noen. Men kanskje ha " tar bladet fra munnen" å forklarer sammenhenger og sin versjon av hva som har skjedd til slutt også han.

Anonymkode: 55194...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de aller fleste må snu mer på krona i dag så kanskje han slipper en bok om sine hendelser  han også etterhvert om han klarer å få det til.

Anonymkode: 55194...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mange måter representer jo finansvesen og toppidretten og politikken og kunstverden en virkelighet man vet veldig lite om som vanlig forbruker.

Blant annet gjennom nettfora som her har jeg veldig inntrykk av at mere og mere er det de frivillige blant oss i samfunnet som må bære byrdene ofte. Man ser det med alt som har med helse og gjøre og ikke minst ansvar for barns oppvekst. Alltid noen som må ofre seg. Ofte dem som føler mest ansvar og bryr seg mest.. Menneskene som vet at livet det er her og nå. 

Anonymkode: 55194...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men de aller fleste må snu mer på krona i dag

Jeg trodde de fleste aldri har hatt bedre økonomi?

Anonymkode: 156b7...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle forstår nok ikke like mye tror jeg bare eller bor i veldig heldigstilte kommuner økonomisk og politisk styringsmessig.

Anonymkode: 55194...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte rammes så mye mere tror jeg av " innsparingsspøkelset" som rir oss alle i vår tid. Urettferdig mye. Så mange er det nok ordentlig synd på i dag.

Anonymkode: 55194...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunnen bare tragisk. Men så mange av oss har ikke store rest av noe liv lenger dag og hva vil regjeringen gjøre med det.

Anonymkode: 55194...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med all respekt å melde. Så mange av oss tror jeg orker ikke stort mer i dag. Vi labber snart til hele suppa.

Anonymkode: 55194...d51

Kjenner meg ikke igjen i dette. Står det så dårlig til med deg?

Anonymkode: 156b7...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan skorte på livsviljen og meningen med alt for så mange av oss tror jeg i perioder. Du har kanskje merket litt av sånne ting for din egen del i ditt liv også. Der er ting som er vanskeligere å forstå.

Anonymkode: 55194...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...