Gå til innhold

Fiendtlig innstilling til personer rundt seg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som mange andre så sliter jeg med snorking. Det er greit nok, men hun som jeg er sammen med tror jeg snorker med vilje for å holde henne våken! I tillegg ligger jeg visst urolig om natta, og dette sier hun også at jeg gjør med vilje!? Dette er selvfølgelig helt absurd, men selv om jeg sier at dette er helt latterlig er hun av den oppfatningen at jeg med vilje går inn for å ødelegge hennes søvn. Dette bekymrer meg fordi hun i tillegg tror jeg utnytter henne, tenker kun på meg selv og annet jeg gjør tolkes som at jeg har ønske om å skade henne. Hun er i stadig konflikter med arbeidsgiver og beskylder også familien for å stille alt for lite opp. Noe som også er feil, de stiller mye opp. Jeg er redd for at det er noe underlig med henne siden hun har så fiendtlig innstilling til mange rundt seg.

Anonymkode: 016a9...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som mange andre så sliter jeg med snorking. Det er greit nok, men hun som jeg er sammen med tror jeg snorker med vilje for å holde henne våken! I tillegg ligger jeg visst urolig om natta, og dette sier hun også at jeg gjør med vilje!? Dette er selvfølgelig helt absurd, men selv om jeg sier at dette er helt latterlig er hun av den oppfatningen at jeg med vilje går inn for å ødelegge hennes søvn. Dette bekymrer meg fordi hun i tillegg tror jeg utnytter henne, tenker kun på meg selv og annet jeg gjør tolkes som at jeg har ønske om å skade henne. Hun er i stadig konflikter med arbeidsgiver og beskylder også familien for å stille alt for lite opp. Noe som også er feil, de stiller mye opp. Jeg er redd for at det er noe underlig med henne siden hun har så fiendtlig innstilling til mange rundt seg.

Anonymkode: 016a9...7b7

Altså - da jeg leste de første linjene trodde jeg nesten du var kjæresten min - han kan snorke ganske heftig og han er urolig som en propell, men det har da virkelig aldri falt meg inn at dette er noe han gjør med vilje for å holde meg våken!

Har dere felles barn? Med mindre hun er villig til å oppsøke hjelp til å finne ut av sine problemer (parterapi, psykolog el.l.) så hadde jeg vurdert dette forholdet altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slo knyttneven rett i nesa på en person i søvne engang, så du kan fortelle samboeren din at det kunne vært så mye mye verre enn snorking og litt urolighet ;) Jeg er enig med Lillemus. Hun kan jo ikke holde på sånn. Jeg snorker ikke, men sover veldig urolig. Det er jo ikke noe man gjør med vilje. Og jeg tror ikke hun forstår hvor frustrerende det er å bli beskyldt for noe man ikke kan noe for. Men en løsning kan jo være separate madrasser, slik at hun ikke spretter i været hver gang du snur deg. En jeg kjenner fortalte om en madrass hvor de hadde satt et glass vann på madrassen også var det ei som hadde hoppet rundt på den, og glasset sto like stødig. Men det var ikke i Norge, så vet ikke hvor man får tak i sånn madrass. Og mot snorking er det vel to muligheter. "sov i ro" eller prøve å assosiere lyden med noe avslappende. Om jeg sover i rom med noen som snorker, tenker jeg "nå sover han/hun godt", heller enn å tenke "herregud, for en plagsom lyd". Og jeg er lydsensitiv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Trine skrev:

Om jeg sover i rom med noen som snorker, tenker jeg "nå sover han/hun godt", heller enn å tenke "herregud, for en plagsom lyd". Og jeg er lydsensitiv ;)

Du er mer tålmodig enn meg. Jeg er tålmodig en liten stund, men så får han en fot i baken eller jeg tar tak i skuldra hans og begynner å vippe ham over på siden og da snur han seg selv. Når jeg spør ham dagen etter husker han ingenting av det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lillemus skrev:

Du er mer tålmodig enn meg. Jeg er tålmodig en liten stund, men så får han en fot i baken eller jeg tar tak i skuldra hans og begynner å vippe ham over på siden og da snur han seg selv. Når jeg spør ham dagen etter husker han ingenting av det. :) 

Haha, kanskje akkurat når det gjelder snorking, men generelt er nok du mer tålmodig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Trine skrev:

Haha, kanskje akkurat når det gjelder snorking, men generelt er nok du mer tålmodig :)

Nåja... Det er nok ikke det første folk tenker på når de hører navnet mitt for å si det sånn. Jentungen påstår at hun ikke kjenner noen som er så utålmodig som meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Lillemus skrev:

Nåja... Det er nok ikke det første folk tenker på når de hører navnet mitt for å si det sånn. Jentungen påstår at hun ikke kjenner noen som er så utålmodig som meg. 

Jeg kan være grusomt tålmodig på enkelte ting. Og av og til klarer jeg å snu tankene, sånn som med snorking. Men på endel ting har jeg overhode ikke tålmodighet. F.eks om jeg må vente på noen som jeg mener somler, da blir jeg skikkelig irritert. Elller når folk roter eller legger ting på feil sted. Kjever som knekker når man tygger, har jeg ikke klart å slutte å irritere meg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...