Gå til innhold

Aksepterer du dem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aksepterer du de som er født i feil kropp, de guttene/mennene som kler seg og sminker seg som jenter/kvinner?

Kjenner en som akkurat har "kommet ut av skapet". 

Anonymkode: 637d4...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aksepterer du de som er født i feil kropp, de guttene/mennene som kler seg og sminker seg som jenter/kvinner?

Kjenner en som akkurat har "kommet ut av skapet". 

Anonymkode: 637d4...c43

Ja, hvorfor skulle jeg ikke det? Så lenge de oppfører seg ordentlig mot andre så er det da ikke noe problem? Dette går jo forøvrig begge veier - eller mener du det er annerledes med jenter som er født i en guttekropp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Ja, jeg respekterer de.

 

Og jeg synes de som vil bare delvis vil ha kjønnsskifte bør få hjelp også. Kapper de av stellet så blir det jo ett ganske ufølsomt sex liv.

 

Men forstå meg på det? Det gjør jeg nok ikke. Etter som jeg er ganske fornøyd med å være det kjønnet jeg er.

 

Men det er viktig med en lang og grundig prosess. Jeg har hørt det er folk som angrer på hele kjønnsskiftet.

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Ja, hvorfor skulle jeg ikke det? Så lenge de oppfører seg ordentlig mot andre så er det da ikke noe problem? Dette går jo forøvrig begge veier - eller mener du det er annerledes med jenter som er født i en guttekropp?

Det er bra du aksepterer det og jeg håper det er lite fordommer der ute, men er vel litt av alt. Mener det er likt med jenter som vil bli gutter. 

Anonymkode: 637d4...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Ja, jeg respekterer de.

 

Og jeg synes de som vil bare delvis vil ha kjønnsskifte bør få hjelp også. Kapper de av stellet så blir det jo ett ganske ufølsomt sex liv.

 

Men forstå meg på det? Det gjør jeg nok ikke. Etter som jeg er ganske fornøyd med å være det kjønnet jeg er.

 

Men det er viktig med en lang og grundig prosess. Jeg har hørt det er folk som angrer på hele kjønnsskiftet.

Jeg er redd han vil fjerne stellet og ser på det som ganske drastisk, men man kjenner seg vel best selv. 

Anonymkode: 637d4...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg respekterer de selv om det kan være litt vanskelig å forstå.

Kjønnsskifte er nok ingen enkel prosess og jeg kan tro at de som ønsker det må igjennom en del før det blir aktuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fionys skrev:

Jeg respekterer de selv om det kan være litt vanskelig å forstå.

Kjønnsskifte er nok ingen enkel prosess og jeg kan tro at de som ønsker det må igjennom en del før det blir aktuelt. 

Det er bra du respekterer dem, man trenger ikke forstå. 

Ja det er en lang prosess. 

Anonymkode: 637d4...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aksepterer det selvfølgelig. Forstår det ikke. Forstår ikke hva som skulle vært annerledes hvis jeg var "lesbisk kvinne født i en mannekropp" f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...