Gå til innhold

Kjønnsinkogruens - hvem kan jeg snakke med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har kjønnsinkogruens, men jeg ønsker ikke å skifte kjønn, bare få det bedre med meg selv og fungere bedre sosialt da det ødelegger mye det sosiale for meg siden jeg ikke føler fellesskap med de som har samme kjønn som meg. Hvis jeg går til fastlegen med det tror jeg ingenting vil skje fordi jeg har tatt det opp tidligere og jeg vil jo ikke skifte kjønn så jeg trenger ikke henvisning for det. Jeg føler heller ikke fellesskap med menn for jeg ønsker ikke å skifte kjønn. Jeg bare faller helt ut sosialt og isolerer meg. Får heller ikke lyst til å være sosial når jeg ikke finner fellesskap med andre. Kan legge til at jeg har asperger. Vet at det er en del aspergere som føler det slik, ca 30 %, men vanskelig å finne noen som har kompetanse på asperger uten at det koster (private). Hva bør jeg gjøre? 

Anonymkode: 2c156...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg har kjønnsinkogruens, men jeg ønsker ikke å skifte kjønn, bare få det bedre med meg selv og fungere bedre sosialt da det ødelegger mye det sosiale for meg siden jeg ikke føler fellesskap med de som har samme kjønn som meg. Hvis jeg går til fastlegen med det tror jeg ingenting vil skje fordi jeg har tatt det opp tidligere og jeg vil jo ikke skifte kjønn så jeg trenger ikke henvisning for det. Jeg føler heller ikke fellesskap med menn for jeg ønsker ikke å skifte kjønn. Jeg bare faller helt ut sosialt og isolerer meg. Får heller ikke lyst til å være sosial når jeg ikke finner fellesskap med andre. Kan legge til at jeg har asperger. Vet at det er en del aspergere som føler det slik, ca 30 %, men vanskelig å finne noen som har kompetanse på asperger uten at det koster (private). Hva bør jeg gjøre? 

Anonymkode: 2c156...45c

Du kan jo få en henvisning til dps for dette, håper du treffer noen med erfaring. 

Anonymkode: 8c76f...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...