Gå til innhold

Hvor mange forhold har du hatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er egentlig bare to forhold som er verd å telle med: Et som varte i 3-4 år og et som fortsatt varer. De andre er veldig kortvarige og/eller i veldig ung alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Gargamel skrev:

Det er egentlig bare to forhold som er verd å telle med: Et som varte i 3-4 år og et som fortsatt varer. De andre er veldig kortvarige og/eller i veldig ung alder.

Det er nok normalt at man kan ha flere forhold før man finner den rette. 

For meg er det litt spesiellt at jeg ble omtalt som eks etter i det en fyr slo opp med meg. Jeg visste ikke at vi var kjærester engang mens kontakten pågikk.. 

Anonymkode: 343ed...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Gargamel skrev:

Det er egentlig bare to forhold som er verd å telle med: Et som varte i 3-4 år og et som fortsatt varer. De andre er veldig kortvarige og/eller i veldig ung alder.

Men kan si at jeg har hatt 3 seriøse forhold altså da er mitt nåværende forhold inkludert:) 

Anonymkode: 343ed...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok normalt at man kan ha flere forhold før man finner den rette. 

For meg er det litt spesiellt at jeg ble omtalt som eks etter i det en fyr slo opp med meg. Jeg visste ikke at vi var kjærester engang mens kontakten pågikk.. 

Anonymkode: 343ed...3d6

Men hvordan kunne han slå opp med deg om dere ikke var kjærester?  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2018 den 16.52, AnonymBruker skrev:

Hvor mange forhold har du hatt? 

Jeg har hatt 2 forhold før jeg traff min nåværende kjæreste. Mulig at vi kan si at jeg har hatt 3 forhold før jeg traff min kjæreste, men det tredje kan jeg ikke definere som et skikkelig kjæresteforhold. Jeg kunne ønske at jeg ikke hadde hatt så mange forhold før, men men.  

Hva med dere? 

 

Anonymkode: 343ed...3d6

Hvorfor i all verden spiller det noen rolle om du tidligere har vært sammen med 1, 2 eller 10? Gjør det deg besudlet på noe vis?

Jeg tror du er i ferd med å krype inn i hodet til den jomfrunalske kjæresten din.

At du også definerer to som "mange" er ganske utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt 4 forhold. Han jeg er gift med nå, vi var sammen fra jeg var 15-17 så tre forhold til vi ble sammen igjen da jeg var 27. Når jeg var 29år giftet vi oss og vi fikk elste barnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare hatt ett ordentlig forhold.

Anbefaler egentlig mine ungdommer om ikke å binde seg til én person altfor tidlig, men innimellom kan det være det rette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎17‎.‎09‎.‎2018 den 11.26, AnonymBruker skrev:

Men kan si at jeg har hatt 3 seriøse forhold altså da er mitt nåværende forhold inkludert:) 

Anonymkode: 343ed...3d6

Uansett om du teller 3 eller 4 så er det ganske få. Jeg er litt glad for at det i det minste er to seriøse forhold for min del. Det er akkurat nok til at jeg ikke er fryktelig nysgjerrig på hvordan det ville vært å være sammen med noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2018 den 13.13, Xtra skrev:

Men hvordan kunne han slå opp med deg om dere ikke var kjærester?  ;)

hehe jeg vet ikke......Jeg kallte han tilslutt eksen min fordi han slo opp med meg på den måten som han gjorde.

Vi traff hveandre i ca 8 måneder. Jeg forsøkte å komme innpå om han ville være kjærester, men svaret ble: Vi kan fortsette å treffes. Jeg fortsatte å treffe han. Han skrev en dag på melding at vi måtte prate. Jeg var ikke klar over hva som ventet meg, og tenkte at dette var en åpen vanlig diskusjon om noe. Han kom på døren, virket oppgitt. Han satt seg ned, og sa til meg at han måtte dumpe meg. Jeg sa: men vi er jo ikke kjærester engang? Han sa at i hans hode så hadde vi vært kjærester. Jeg ble litt skuffet over at det ble gjort på den måten . Vi fortsatte med sex etter det. Han ville bare ha sex. Men jeg følte at det var ikke noen forskjell på den kontakten enn det som hadde vært før det.  Og så forsvant han.. 

Jeg vil ikke kalle det kjæresteforhold når det var som det var. Så jeg stryker han av forholdslisten, og sier at jeg kun har hatt 3 forhold (altså da er min nåværende kjæreste inkludert ;) ) . Hadde jeg beregnet han med så hadde det vært 4, men i mitt hode var det ikke noe forhold. 

 

Anonymkode: 343ed...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gargamel skrev:

Uansett om du teller 3 eller 4 så er det ganske få. Jeg er litt glad for at det i det minste er to seriøse forhold for min del. Det er akkurat nok til at jeg ikke er fryktelig nysgjerrig på hvordan det ville vært å være sammen med noen andre.

Ja men det er nok naturlig at jeg kan få lov til å stryke han som jeg ikke trodde at jeg var kjærester med :) . 

Det er gjerne greit å ha hatt noen forhold. For da jeg var i et langvarig forhold i 16 år (mitt første forhold) så hadde jeg aldri hatt en annen mann verken sexuellt eller forholdsmessig. Og jeg var veldig nyskjerrig på hvordan det ville vært med en annen. Men nyskjerrigheten var også fordi vi ikke fungerte sammen tror jeg. 

Anonymkode: 343ed...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Babette skrev:

Hvorfor i all verden spiller det noen rolle om du tidligere har vært sammen med 1, 2 eller 10? Gjør det deg besudlet på noe vis?

Jeg tror du er i ferd med å krype inn i hodet til den jomfrunalske kjæresten din.

At du også definerer to som "mange" er ganske utrolig.

hahaha ;) 

Anonymkode: 343ed...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke kalle det kjæresteforhold når det var som det var. Så jeg stryker han av forholdslisten, og sier at jeg kun har hatt 3 forhold (altså da er min nåværende kjæreste inkludert ;) ) . Hadde jeg beregnet han med så hadde det vært 4, men i mitt hode var det ikke noe forhold. 

Hvorfor driver du og teller dette? Har kjæresten din spurt deg om dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Kayia skrev:

Hvorfor driver du og teller dette? Har kjæresten din spurt deg om dette? 

Nei han har faktisk aldri spurt om det. Men det var bare meg som tenkte. Men fortiden er forbi. Og jeg har testet meg for alle sykdommer etter disse forbindelsene. Og lever nå videre. Konsenterer meg om nåtiden. :) Det andre eksisterer ikke mer. 

Anonymkode: 343ed...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei han har faktisk aldri spurt om det. Men det var bare meg som tenkte. Men fortiden er forbi. Og jeg har testet meg for alle sykdommer etter disse forbindelsene. Og lever nå videre. Konsenterer meg om nåtiden. :) Det andre eksisterer ikke mer. 

Anonymkode: 343ed...3d6

Alltid bra å teste seg før nytt forhold, og bra å la fortid være fortid, spesielt siden du lett får litt sånn der hangup på ting. Å bruke tid å engeri på å vurdere om «dette var bare en date mens dette var et forhold» skjønner jeg ikke vitsen med. Jeg tror det er viktigere hva du gjør her og nå, feks tydelig avviser de ti mennene som tar kontakt med deg fremdeles fordi de ønsker mer. Om jeg var din nye kjæreste ville det ikke brydd meg mindre om du hadde ett, to eller fem forhold bak deg, men jeg ville stusset om du stadig vekk ble kontaktet av en haug gamle dates, og at du ikke avviste dem tydelig. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kayia skrev:

Alltid bra å teste seg før nytt forhold, og bra å la fortid være fortid, spesielt siden du lett får litt sånn der hangup på ting. Å bruke tid å engeri på å vurdere om «dette var bare en date mens dette var et forhold» skjønner jeg ikke vitsen med. Jeg tror det er viktigere hva du gjør her og nå, feks tydelig avviser de ti mennene som tar kontakt med deg fremdeles fordi de ønsker mer. Om jeg var din nye kjæreste ville det ikke brydd meg mindre om du hadde ett, to eller fem forhold bak deg, men jeg ville stusset om du stadig vekk ble kontaktet av en haug gamle dates, og at du ikke avviste dem tydelig. 

De har sluttet å forsøke å ta kontakt. Jeg har avvist dem tydelig. 

Anonymkode: 343ed...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har sluttet å forsøke å ta kontakt. Jeg har avvist dem tydelig. 

Anonymkode: 343ed...3d6

Bra. Jeg ville iallefall reagert om min nye fikk meldinger og kommuniserte med et titalls beilere må jeg innrømme... At han - en voksen mann - har hatt flere forhold tidligere ser jeg derimot som en fordel. Jeg ville stusset mer om han aldri hadde hatt et forhold for å si det sånn, hva var årsaken til dét liksom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Kayia skrev:

Bra. Jeg ville iallefall reagert om min nye fikk meldinger og kommuniserte med et titalls beilere må jeg innrømme... At han - en voksen mann - har hatt flere forhold tidligere ser jeg derimot som en fordel. Jeg ville stusset mer om han aldri hadde hatt et forhold for å si det sånn, hva var årsaken til dét liksom? 

Det hadde jeg gjort også. Men før jeg traff han så var jeg singel, men nå har folk fått med seg at jeg er opptatt, og de har sluttet å ta kontakt. 

Anonymkode: 343ed...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Kayia skrev:

Bra. Jeg ville iallefall reagert om min nye fikk meldinger og kommuniserte med et titalls beilere må jeg innrømme... At han - en voksen mann - har hatt flere forhold tidligere ser jeg derimot som en fordel. Jeg ville stusset mer om han aldri hadde hatt et forhold for å si det sånn, hva var årsaken til dét liksom? 

Jeg synes ikke det er noe galt om noen har hatt kun et forhold bak seg. Nå er jeg ikke sikker på hvor mange dameforbindelser min kjæreste har hatt. Han prater ikke om det. 

Anonymkode: 343ed...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært i ett forhold. Det har vart i 35 år. Hadde veldig mange kjærester som helt ung, så har ikke gått glipp av noe :).

Han jeg bor med, er noen år eldre, og hadde en god del forhold før meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...