Gå til innhold
Mëmëso

En stor takk

Anbefalte innlegg

Mëmëso

Jeg er fortsatt er flau og skamfull over oppførselen min her om dagen, og må bare beklage det.

Jeg vet ikke om det er noen som bryr seg, men med bakgrunn i alt jeg har postet her siste månedene, tenkte jeg bare å si at det går bedre med meg. Straks klar for å dra tilbake til sykehuset til tredje uken etter helgeperm. Rart hvordan man selv ikke alltid klarer å skjønne at man er syk nok eller verdig nok til å få hjelp. Takk for alle råd og den støtten jeg har fått her inne til å ta rette beslutninger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

issomethingwrong

Godt å høre at det går bedre og at du har holdt ut de anonyme tullingene som ødelegger dette forumet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
1 time siden, Mëmëso skrev:

Jeg er fortsatt er flau og skamfull over oppførselen min her om dagen, og må bare beklage det.

Jeg vet ikke om det er noen som bryr seg, men med bakgrunn i alt jeg har postet her siste månedene, tenkte jeg bare å si at det går bedre med meg. Straks klar for å dra tilbake til sykehuset til tredje uken etter helgeperm. Rart hvordan man selv ikke alltid klarer å skjønne at man er syk nok eller verdig nok til å få hjelp. Takk for alle råd og den støtten jeg har fått her inne til å ta rette beslutninger :)

Fint det går bedre med deg! Lykke til videre :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Betti 11

Jeg ønsker deg lykke til videre. Fint at det gå bedre med deg. 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Så fint å høre at det går bedre med deg nå. Så godt du har funnet gode støttespillere i hjelpeapparatet.

Vi er alle Guds barn og har ingenting å frykte tror jeg. Det er ofte angsten og frykten som tuller det til for oss tror jeg.

Lykke til videre😊

Anonymkode: 82f4a...cd2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her