Gå til innhold

En stor takk


Mëmëso

Anbefalte innlegg

Jeg er fortsatt er flau og skamfull over oppførselen min her om dagen, og må bare beklage det.

Jeg vet ikke om det er noen som bryr seg, men med bakgrunn i alt jeg har postet her siste månedene, tenkte jeg bare å si at det går bedre med meg. Straks klar for å dra tilbake til sykehuset til tredje uken etter helgeperm. Rart hvordan man selv ikke alltid klarer å skjønne at man er syk nok eller verdig nok til å få hjelp. Takk for alle råd og den støtten jeg har fått her inne til å ta rette beslutninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Mëmëso skrev:

Jeg er fortsatt er flau og skamfull over oppførselen min her om dagen, og må bare beklage det.

Jeg vet ikke om det er noen som bryr seg, men med bakgrunn i alt jeg har postet her siste månedene, tenkte jeg bare å si at det går bedre med meg. Straks klar for å dra tilbake til sykehuset til tredje uken etter helgeperm. Rart hvordan man selv ikke alltid klarer å skjønne at man er syk nok eller verdig nok til å få hjelp. Takk for alle råd og den støtten jeg har fått her inne til å ta rette beslutninger :)

Fint det går bedre med deg! Lykke til videre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at det går bedre med deg nå. Så godt du har funnet gode støttespillere i hjelpeapparatet.

Vi er alle Guds barn og har ingenting å frykte tror jeg. Det er ofte angsten og frykten som tuller det til for oss tror jeg.

Lykke til videre😊

Anonymkode: 82f4a...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...