Gå til innhold

Tolvon og hangover


TA80

Anbefalte innlegg

Fått Tolvon av fastlegen for søvn. Aldri prøvd noe annet enn Imovane ved noen få anledninger men det prøver legen min å unngå. Jeg skal ta 10 mg på kvelden før leggetid og ingen andre anvisninger. Jeg står opp før seks om morran og er på jobb til sju. Jeg styrer stort sett dagen min selv, men jeg må være klar i hodet og ikke sitte med en vond følelse av å måtte legge meg ned. Hatt de liggende et par uker og ikke turt å ta de, det ene er at jeg har lett nok for å legge på meg uten medisiner som gir økt appetitt. Men jeg blir litt desperat for jeg har søndags depresjoner og klarer ikke slappe av når jeg skal legge meg. Legger meg urolig og sover urolig. Har valium, men de brukes sporadisk til angst og fungerer ikke trøttende på meg. Bruker ellers både Brintellix og lamictal. Kan jeg gå å ta meg en Tolvon nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...