Gå til innhold

Konflikt med behandler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På fredag ringte jeg dps og sa ifra til sekretæren at jeg ville si ifra meg behandleren min, og plassen min. Dette på bakgrunn av misforståelser og nærtagenhet fra min side. Har tenkt litt nå i helgen, og kommet fram til at jeg overreagerte.

Er det sannsynlig å tro at han vil ringe meg i morgen og spørre etter forklaring? 

Er det sannsynlig at sekretæren gjorde som jeg ba om, og skrev meg ut av systemet deres? 

Er det noen mulighet for meg å omgjøre dette i morgen ved at jeg ringer og forklarer?

Anonymkode: b8f1c...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva svarte sekretæren at hun skulle gjøre? 

Jeg ville uansett ringt i morgen og forklart situasjonen, så ordner det seg nok. Du er nok ikke den første som har reagert sånn, for så og ombestemme deg når følelsene roer seg. 

Anonymkode: bcfcf...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

På fredag ringte jeg dps og sa ifra til sekretæren at jeg ville si ifra meg behandleren min, og plassen min. Dette på bakgrunn av misforståelser og nærtagenhet fra min side. Har tenkt litt nå i helgen, og kommet fram til at jeg overreagerte.

Er det sannsynlig å tro at han vil ringe meg i morgen og spørre etter forklaring? 

Er det sannsynlig at sekretæren gjorde som jeg ba om, og skrev meg ut av systemet deres? 

Er det noen mulighet for meg å omgjøre dette i morgen ved at jeg ringer og forklarer?

Du ringer selvfølgelig så fort de åpner i dag og forklarer det du sier her og spør om det er mulig å bli tatt inn igjen. Da spørs det vel om sekretæren er uhyre effektiv og allerede har rukket å slette deg og sette opp en ny pasient - du får bare krysse fingrene for at det går bra. Men ring så snart sentralbordet deres er åpent! Ikke sitt og vent på at de skal ringe deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare fortelle at det ordnet seg. Jeg ringte straks de åpnet i dag, som dere sa, og forklarte meg. Men det var null stress, de hadde ikke rukket å gjøre noe med det. Ble også satt over til psykologen siden han tilfeldigvis var ledig på det tidspunktet, og hadde en oppklarende samtale med ham. 

Så ingen skade skjedd, alt er slik som det pleier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen profesjonell psykolog skriver ut en pasient uten at man snakker sammen først. Sekretærer har ikke mulighet til å slette pasienter uten klarsignal. Psykologer er nok rimelig vant til at pasienter ringer i affekt nå og da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...