Gå til innhold

Hvor mye bruker dere i matbutikken pr. måned pr. person?


AnonymBruker

Hvor mye bruker dere i matbutikken pr. måned pr. person?  

8 stemmer

  1. 1. Hvor mye bruker dere i matbutikken pr. måned pr. person?

    • < 1000 kr
      0
    • < 1500 kr
      0
    • < 2000 kr
      1
    • < 2500 kr
      1
    • < 3000 kr
      1
    • < 3500 kr
      2
    • < 4000 kr
      1
    • Mer enn 4000 kr
      2


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I våre dager selger jo ikke disse butikkene bare mat så dette er mye mer enn mat. Men maten er blitt mye dyrere hva jeg har klart å fange opp så 1000 kr varer ikke lenge. Men man må bare spare inn på hva man kan. Her er stort sparepotensial for min del. Samtidig er jeg veldig glad i mat og vet hvor mye et variert og naturlig kosthold betyr for å bevare også det mentale i dagligliglivet. for alle mennesker.

Anonymkode: 52ca5...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ført budsjett før nå. Men nå har jeg måtte begynne med det. Viktig. Jeg har hittil brukt 1500 kroner i mat denne måneden, og det for 2 personer. Jeg håper på å bruke minst mulig fremover.  Men kjøper den nødvendige næringen. Passer på å kjøpe rimelig billig næringsrik mat. Jeg tror jeg har brukt langt over dobbelt så lite som jeg pleier hittil. Jeg har tidligere vært oppi 6000 kroner måneden. 

Anonymkode: 29dcd...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2018 den 14.51, AnonymBruker skrev:

Hvor mye bruker dere i matbutikken pr. måned pr. person?

Anonymkode: d6ba3...724

jeg bruker max 700 kr i matbutikken. jeg har ikke lov å bruke mer, av mamma, fordi jeg er så uføretrygdet. jeg bor alene.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg bruker max 700 kr i matbutikken. jeg har ikke lov å bruke mer, av mamma, fordi jeg er så uføretrygdet. jeg bor alene.

Men da får du mat på boligen? Og trenger bare å kjøpe "kosemat" selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Men da får du mat på boligen? Og trenger bare å kjøpe "kosemat" selv?

nei. dette er melk og egg og middag for en uke og bakepapir ogsånt. kosemat bruker jeg ukelønna for. ukelønna mi er 150 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

nei. dette er melk og egg og middag for en uke og bakepapir ogsånt. kosemat bruker jeg ukelønna for. ukelønna mi er 150 kr.

Altså bruker du 700,- x 4 uker = 2800,- i mnd. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, slabbedask skrev:

Strengt tatt 3010,- (700 x 4,3), vel.

oi. je tenkte helt feil. jeg er så syk i hodet fortiden altså. jeg tenkte i uka og ikke måneden. ja det er nokk 3000 kr ca ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

oi. je tenkte helt feil. jeg er så syk i hodet fortiden altså. jeg tenkte i uka og ikke måneden. ja det er nokk 3000 kr ca ja.

Alle kan bomme sånn - du er ikke alene om det! :) Går helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg handler for 5-6000 i månen. Det er mye brus.

Brus er dyrt. Jeg bruker å handle mye brus også. Men jeg forsøker å kjøpe brus på tilbud. Iblant kan man få foreks 4 store brus for prisen av 2 osv. Jeg forsøker å heller drikke saft. Billigere. 

Anonymkode: 29dcd...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Blomsterfluen skrev:

nei. dette er melk og egg og middag for en uke og bakepapir ogsånt. kosemat bruker jeg ukelønna for. ukelønna mi er 150 kr.

Det går lett 700 kroner i uken, men jeg forsøker å bruke mindre enn det og. Men det er ikke lett. 

Anonymkode: 29dcd...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...