Gå til innhold

Hvordan skal jeg tolke dette? :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var jeg som skrev i går om at ting hadde ordnet seg etter at jeg i affekt hadde sagt fra meg behandler og plass på dps. 

I dag da jeg skulle avgårde med bilen, var det skrevet "dust" på bakruta. Jeg regner ikke med at det skulle bety "støv", men at det faktisk var et beskrivende ord av meg. 

Tenk om det er psykologen som har skrevet det? 

Anonymkode: c30f1...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jeg som skrev i går om at ting hadde ordnet seg etter at jeg i affekt hadde sagt fra meg behandler og plass på dps. 

I dag da jeg skulle avgårde med bilen, var det skrevet "dust" på bakruta. Jeg regner ikke med at det skulle bety "støv", men at det faktisk var et beskrivende ord av meg. 

Tenk om det er psykologen som har skrevet det? 

Anonymkode: c30f1...529

Sikkert noen ramp-unger.

Anonymkode: 2fcc4...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde ikke bare feilparkert og det var noen som hadde gått forbi som kanskje ikke er så heldige å ha bil. For eksempel at du ikke hadde parkert i rett avstand fra gatehjørne. Så lett å parkere ubetenksomt. Bare at du tenker at psykologen kan stå bak betyr vel at du ikke stoler ordentlig på ham eller henne ennå. Kanskje du skulle nevne det inntrufne slik at han forstår din angst bedre. At du fikk slik en vill idé sånn plutselig og ville drøfte dette om der blir tid til det.

Anonymkode: 267be...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig at psykologer gjør slikt?

Anonymkode: a93be...e9b

Det er også mulig.

Anonymkode: c30f1...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde ikke bare feilparkert og det var noen som hadde gått forbi som kanskje ikke er så heldige å ha bil. For eksempel at du ikke hadde parkert i rett avstand fra gatehjørne. Så lett å parkere ubetenksomt. Bare at du tenker at psykologen kan stå bak betyr vel at du ikke stoler ordentlig på ham eller henne ennå. Kanskje du skulle nevne det inntrufne slik at han forstår din angst bedre. At du fikk slik en vill idé sånn plutselig og ville drøfte dette om der blir tid til det.

Anonymkode: 267be...ffd

Jeg var ikke feilparkert, men stod i min egen gårdsplass.

Nei, jeg stoler ikke helt på psykologen, nei. Tror han er irritert for det som skjedde på fredag. Han var imøtekommende og blid på telefonen i går, men jeg hørte at han lo litt i skjegget, og at han pustet oppgitt. 

Så kanskje han egentlig vil at jeg skal slutte hos ham? Hva tror dere andre?

Anonymkode: c30f1...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ikke feilparkert, men stod i min egen gårdsplass.

Nei, jeg stoler ikke helt på psykologen, nei. Tror han er irritert for det som skjedde på fredag. Han var imøtekommende og blid på telefonen i går, men jeg hørte at han lo litt i skjegget, og at han pustet oppgitt. 

Så kanskje han egentlig vil at jeg skal slutte hos ham? Hva tror dere andre?

Anonymkode: c30f1...529

Psykologen din har ikke skrevet dust på bakruten. Bare slå det fullstendig fra deg og ikke forfølge denne paranoide tanken videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var jeg som skrev i går om at ting hadde ordnet seg etter at jeg i affekt hadde sagt fra meg behandler og plass på dps. 

I dag da jeg skulle avgårde med bilen, var det skrevet "dust" på bakruta. Jeg regner ikke med at det skulle bety "støv", men at det faktisk var et beskrivende ord av meg. 

Tenk om det er psykologen som har skrevet det? 

Anonymkode: c30f1...529

Det er noe som heter å være profesjonell. Man er lært til å forstå pasienter og hvordan møte de i ulike utfordringer. De er så drillet på hva man kan gjøre og ikke gjøre i sitt yrke at det er nesten umulig at en psykolog skulle skrive dust på bilen din. 

Anonymkode: ded39...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ikke feilparkert, men stod i min egen gårdsplass.

Nei, jeg stoler ikke helt på psykologen, nei. Tror han er irritert for det som skjedde på fredag. Han var imøtekommende og blid på telefonen i går, men jeg hørte at han lo litt i skjegget, og at han pustet oppgitt. 

Så kanskje han egentlig vil at jeg skal slutte hos ham? Hva tror dere andre?

Anonymkode: c30f1...529

Det at du seriøst tror det kan være psykologen din som gjør slikt viser at du sterkt trenger behandling. Psykologer oppfører seg ikke slik! Det er jo ikke sikkert det ble skrevet mens du sto parkert på gårdsplassen heller, det kan jo ha skjedd mens du var på butikken f.eks.? Jeg sjekker i alle fall ikke bakluka hver gang jeg er ute med bilen. Vi er nok mange som da vi var barn skrev "Vask meg!" og sånt i møkka på rutene på biler som sto parkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...