Gå til innhold

Store blødninger og smerter med Kyleena


Hento

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg fikk satt inn en hormonspiral, Kyleena, for ca. 4 uker siden. De tre første ukene opplevde jeg små mellomblødninger. Hver dag, men lite nok til at det holdt med truseinnlegg. Opplevde ingen smerter bortsett fra samme dag som innsetting. De siste 3-4 dagene har jeg opplevd store blødninger, større enn ved en vanlig menstruasjon, som så langt ikke viser noe tegn til å minke i mengde. Har også hatt store smerter etter at denne blødningen startet. Stikkende smerte i livmorområdet, i tillegg til sterke menssmerter.

Hva kan dette komme av? Jeg har tenkt tanken på utstøting, men trådene virker som om de er på samme plass som tidligere.

Bør jeg komme meg en tur til lege/gynekolog, eller er dette normale bivirkninger jeg må vente på at gir seg?

Jeg er 23 år, uten barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Er det kanskje menstruasjon du har? Hvis det ikke avtar i løpet av en uke, synes jeg du skal få en sjekk. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...