Gå til innhold

Ereksjonssvikt.


Raymond1976

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på snart 42 år som har opplevd ereksjonssvikt over lengre tid. Jeg har null reisning og dette er nå blitt så frustrerende at jeg ikke vet hva jeg skal tro. Er dette kun psykisk betinget eller kan det være andre årsaker til mitt langvarige problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... ja jeg sliter selv med det.. har vært inne til fastlegen og urolog, fikk prøve mye før jeg fant ut at det var kroppen som ikke ville, fastlegen skrev ut nå i sommer resept på Vitaros, det er en krem som du smører tuppen på penis som gjøre at du får  ereksjon, etter 10 min sto den som en støtte, jeg og damen holdt på i 1 time. Kan si at det er den beste sex på mange år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...