Gå til innhold

Kommer ikke ut av det.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg blir veldig stolt av din "nye" datter :- ) Så modig og tøft gjort. Får hun hjelp/støtte noe sted, som kan gå ved siden av i prosessen? 

I forhold til din tilstand så - joda, tanker er "bare" tanker, men slike tanker kan være veldig tunge å gå med. Hva med en innleggelse for å høre mer ang medisiner? Kanskje det ville vært godt med et lite skifte av miljø akkurat nå, kanskje du fikk koblet ut litt? 

Er stolt jeg også,og jeg har jo alltid ønsket meg en datter ❤️ Det er modig og tøft gjort å stå frem,jeg er bare litt redd for fordommer. Men så langt har det vært bare positivt. Han har time hos lege om tre uker, det er lenge til. Så får han snakket med legen å få henvisning til psykolog. Får masse fine bilder av den nye jenten ❤️ 

Ja det er tungt å gå med og skremmende, tenkte å drikke alkohol for da gir jeg enda mer faen og får mer mot. Sykepleieren frarådet det, han skulle ringe meg neste uke. Jeg tror kanskje jeg trenger medisiner når det er så tungt, men jeg vet ikke hva som er best. Har ikke angst heller, det er bare så mørkt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hadde jo en katt som forsvant, jeg var lettet da den ikke kom igjen. Det er for mye ansvar med dyr tror jeg. Mat hjelper på,men får jo enda dårligere selvbilde når jeg legger på meg igjen. Liker ikke kroppen min nå, har gått opp endel kilo. Jeg gir bare faen, jeg som var så flink. 

jeg var også flink en stund i fjor, men nå bare spiser jeg og spiser på chips og snop ofte. jeg har blitt 113 kg nå. men jeg gidder ikke tenke på vekta mer, så lenge kolesterolet mitt er bra og jeg har sån snopemani.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Er stolt jeg også,og jeg har jo alltid ønsket meg en datter ❤️ Det er modig og tøft gjort å stå frem,jeg er bare litt redd for fordommer. Men så langt har det vært bare positivt. Han har time hos lege om tre uker, det er lenge til. Så får han snakket med legen å få henvisning til psykolog. Får masse fine bilder av den nye jenten ❤️ 

Heldigvis er samfunnet LITT mer åpent enn tidligere. Det er kommet flere dokumentarer og fortellinger enn det noensinne har vært. Men for all del, det er mye gammelt grums som henger igjen. Du er som vanlig en fantastisk god mor for dine barn. 

 

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er tungt å gå med og skremmende, tenkte å drikke alkohol for da gir jeg enda mer faen og får mer mot. Sykepleieren frarådet det, han skulle ringe meg neste uke. Jeg tror kanskje jeg trenger medisiner når det er så tungt, men jeg vet ikke hva som er best. Har ikke angst heller, det er bare så mørkt. 

 

Du kan ikke ha det slik som dette. Hvis din behandler ikke ønsker medisinere deg bør du takke ja til tilbudet om innleggelse og spørre dem hvordan de tenker du kan få det litt lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

jeg var også flink en stund i fjor, men nå bare spiser jeg og spiser på chips og snop ofte. jeg har blitt 113 kg nå. men jeg gidder ikke tenke på vekta mer, så lenge kolesterolet mitt er bra og jeg har sån snopemani.

Uff det er sletts ikke bra. Jeg vil ikke bli tre sifferet igjen. Vet ikke hva jeg skal gjøre, og har kastet alle store klær...eller gitt dem til fretex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Uff det er sletts ikke bra. Jeg vil ikke bli tre sifferet igjen. Vet ikke hva jeg skal gjøre, og har kastet alle store klær...eller gitt dem til fretex. 

ok. du er ikke overvektig om du er under 100 kg. jeg er derimot en smellfeit klump men det er ok for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, XbellaX skrev:

Heldigvis er samfunnet LITT mer åpent enn tidligere. Det er kommet flere dokumentarer og fortellinger enn det noensinne har vært. Men for all del, det er mye gammelt grums som henger igjen. Du er som vanlig en fantastisk god mor for dine barn. 

 

Du kan ikke ha det slik som dette. Hvis din behandler ikke ønsker medisinere deg bør du takke ja til tilbudet om innleggelse og spørre dem hvordan de tenker du kan få det litt lettere.

Ja det er vel litt mer åpent nå i dag enn før i tiden, han har fått endel nye fb venner som er lik seg selv. Det er bra. Tusen takk, de er jo det kjæreste jeg har ❤️ 

Ja kanskje det. Er bare så rart, har aldri vært innlagt uten å være psykotisk. Så da vet jeg ikke hvordan det blir når alt bare føles tungt. Depresjon er jo noe annet enn psykotiske symptomer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

ok. du er ikke overvektig om du er under 100 kg. jeg er derimot en smellfeit klump men det er ok for meg.

Spørs hvor høy du er da? Jeg er ikke så høy, ser på bilder nå at jeg begynner å bli stor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Spørs hvor høy du er da? Jeg er ikke så høy, ser på bilder nå at jeg begynner å bli stor. 

jeg er 180 cm høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg er 180 cm høy.

Ok ganske høy du da. Jeg er 170 cm høy. Var jo på 70 tallet, nå er jeg på 80 tallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår hvordan du føler deg. Hvorfor legger du deg ikke inn? En liten pause og om å tenke litt over hele situasjonen med avstand. Du har jo tid eller? Jeg håper du er bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg forstår hvordan du føler deg. Hvorfor legger du deg ikke inn? En liten pause og om å tenke litt over hele situasjonen med avstand. Du har jo tid eller? Jeg håper du er bedre snart.

Ja det er skitt å føle seg sånn. Jeg er vel ikke vant til å være innlagt uten å være psykotisk eller ha psykotiske symptomer, så det virker litt rart. Jo tid til det har jeg jo,hadde vært godt med en pause men spørs om jeg får fred fra meg selv selv om jeg er innlagt. Får se hva sykepleieren sier neste uke, han spurte om jeg trengte innleggelse. Men det kan ikke jeg vurdere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg trenger råd. Skal til psykiater neste for å se om jeg skal begynne på AD. Hvilke Ad er å foretrekke?

Det er helt individuelt. La psykiateren avgjøre det.

Anonymkode: 889ea...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt individuelt. La psykiateren avgjøre det.

Anonymkode: 889ea...fc3

Ok. Får håpe jeg får noe da for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...