Gå til innhold

Trisekvense bruk


Jegselv

Anbefalte innlegg

Ok. Jeg trodde du lettere kunne følge meg på samme linken men starter da på ny siden du nevnte at den hadde blitt så lang. Jo jeg vet så godt hva du foreslo i juni med plaster o.l. Men nei fastlegen vil ikke skrive det ut. Som nevnt tidligere har jeg nå vikar ut året og han vet ikke noe om dette og viser kun til gynekolog. Med min vanlige fastlege så gjorde vi det slik at han skrev ut noe i påvente av gynekolog time. Og ja det har gått 3 måneder siden jeg kontaktet deg sist men det er ikke før siste 3 uker at det har blitt et problem med virkning av Trisekvense Forte. Og hun gynekologen jeg bruker var veldig bombastisk når jeg tok opp det allerede i april, at så lenge dette fungerer så gjør vi det slik. For jeg tok opp det med plaster alt da. Så fikk beskjed om å vente til det ble et problem før vi gjorde noe. Dermed stopper det opp både ved fastlegen og gynekologen. Før nå. Og da er det ventetid. Hvis jeg går over til bruk av plaster og gestagen annenhver måned, vil jeg få mensen annenhver mnd da? Jeg er som nevnt veldig redd for spiral etter at den måtte fjernes sist gang pga smerter og blødninger. Men har også veldig store plager ved mens. Jeg tok i dag 3 blå tabletter, sånn i påvente av gynekolog time, at jeg gjør det fram til da. Skulle helst ha bytter gynekolog men vikar fastlege vil heller ikke det, gi ny henvisning. Jeg merker at jeg er veldig deprimert om dagen og gruer meg til natten. Får bare lyst til å gi opp. Ikke lystig. Men takk skal du ha for svarene du har gitt meg. Mvh Trude 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Ja, det var kanskje dumt av meg å foreslå ny link, men jeg kan ikke lese  all tidligere korrespondanse.

Jeg svarer på ditt siste spørsmål: hvis du bare tar gestagen annenhver måned, så blir det bare blødning annenhver måned.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...