Gå til innhold

Angst?


dione1

Anbefalte innlegg

plevde noe idag, som jeg har opplevd før, men det er mange år siden. Satt i bilen da det skjedde, alt var normalt egentlig, men plutselig får jeg en følelse av å ikke være helt tilstedet. Jeg føler meg nummen i hele kroppen, jeg klyper meg flere steder for å kjenne etter, og har nedsatt følelse overalt på huden. Jeg blir redd og ser meg selv speilet, jeg blir blekere og blekere. Følte meg egentlig ikke spesielt svimmel, men føler meg veldig merkelig, nesten som om jeg ikke kan føle kroppen min. Merke jeg kaster litt etter pusten, men ganske fort igjen slipper nummenheten og den merkelige følelsen taket. Varte maks noen minutter. Er helt fin nå, men litt engstelig. Kan dette være angst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, dione1 skrev:

plevde noe idag, som jeg har opplevd før, men det er mange år siden. Satt i bilen da det skjedde, alt var normalt egentlig, men plutselig får jeg en følelse av å ikke være helt tilstedet. Jeg føler meg nummen i hele kroppen, jeg klyper meg flere steder for å kjenne etter, og har nedsatt følelse overalt på huden. Jeg blir redd og ser meg selv speilet, jeg blir blekere og blekere. Følte meg egentlig ikke spesielt svimmel, men føler meg veldig merkelig, nesten som om jeg ikke kan føle kroppen min. Merke jeg kaster litt etter pusten, men ganske fort igjen slipper nummenheten og den merkelige følelsen taket. Varte maks noen minutter. Er helt fin nå, men litt engstelig. Kan dette være angst?

Det kan det være.

Anonymkode: 4a9b0...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...