AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Jeg har brukt cipralex i ca 2mnd nå, 10mg. Jeg bruker det pga angst. Har etter oppstart fått to panikkanfall, for første gang i mitt liv. Trodde jeg fikk slag og holdt på å dø... men uansett, det jeg kjenner på nå er at jeg er utrolig rastløs. Klarer ikke ligge/sitte stille og slappe av. Klarer ikke samle tankene og få startet med ting, som feks husarbeid. Føler det som at tankene raser fort på en måte, litt sånn «kjør» i hodet. Føler meg litt likegyldig til mye, glad, synger mye.. hva i alle dager er dette?? Føler det som at blodet suser fort gjennom hele kroppen/ får ikke tik å forklare. Føler meg rett og slett litt hyper. Takknemlig for svar Anonymkode: 9f1de...fef 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Det er ikke uvanlig å få mer angst i en oppstartsfase på ad, men det er gjerne de første ukene. Tenker du bør kontakte den som behandler deg om denne reaksjonen. Om du blir hyper KAN det tyde på at man egentlig snakker bipolar og heller bør på stabiliserende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.