Gå til innhold

Dårlig Hukommelse!

CoolPiece

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neppe. Da ville du nok ikke skjønt hva mobilen var til, og hatt store problemer med å betjene den. Alzheimer er sjelden blant yngre folk. Min farmor fikk det, men hun var over 80. Det samme med et annet familiemedlem, hun er flere og nitti. Er dette noe du går rundt og grubler på til det slitsomme, Ian du jo diskutere det med fastlegen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ofte i gode og dårlige perioder i livet for alle mennesker tror jeg. Ikke bare mennesker med psykisk lidelse eller annen sykdom.

Tenker titt og ofte hvor dumt det er at man gå det gamle pensjonssystemet på båten som nettopp tok høyde for dette som jeg tror er slik for de fleste mennesker.

Det er jo ellers stadig nye tak i livet for alle i dag. Det er så mye nytt å skulle sette seg inn i at det kan bli mye for alle ikke bare myndighetspersoner og helsepersonell o.a. alt skal gå så raskt for oss alle og følseslivet blir hengende etter og kanskje aldri tatt at notam selv for små barn.

Anonymkode: 9df35...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så bare mine gamle foreldre. Begge periodedrankere og med et turbulent ekteskap klassisk nesten søttiårig ekteskap ekteskap som bestod ildprøven og gikk over målstreken med glans uten noen skilsmisse eller noen gang aktiv tanke om noe sånt. Når jeg tenker på dem er det lett å erindre filmer med Richard Burton og Elisabeth Taylor for dette var filmhistorien på deres tid. Hemmelige agenter fra en svunnden tid. Men alderdommen og livet er ikke lik for alle. Vanskelig å ønske seg inn i alderdommen synes jeg. Man må bare prøve å holde seg ung og ikke gammel og tung tror jeg.

Det går litt opp og ned for alle i livet uten det alltid er det værste.

Anonymkode: 9df35...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...