Gå til innhold
AnonymBruker

Hvor mye jobber du pr måned?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg jobber i gjennomsnitt ca 100 timer.  Hvor mye jobber dere pr måned? 

Anonymkode: bc340...79a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

0 timer.

Anonymkode: 08083...3d9

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
E7H7

Jeg har en vanlig 100% stilling - dvs. drøyt 160 timer pr. måned. Det hoper seg ofte opp med pluss-timer - som jeg forsøker å avspasere. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
påskelilje

Jeg jobber i gjennomsnitt 4,5 dag per uke, altså ca 35 timer per uke - 140 timer i måneden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Xtra

Blir vel fort 180-200 timer i måneden, om jeg ikke tar noe fri og regner med de små øktene jeg tar hjemme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gargamel

Jeg jobber 100%. Nærmere bestemt er jeg på jobb 8 timer og 20 min per dag pga busstider, men de 20 minuttene går til surfing på dol, private ærend etc. Jeg fører vanlig full uke.

Jeg har nesten sluttet helt å jobbe overtid siden det ikke lar seg kombinere med noe annet for min del. Før jobbet jeg langt ut over kvelden. Det hender jeg tar en ekstrajobb (sensoroppdrag) for moro skyld, men det er jo bare lesetoff på kvelden. Fin måte å holde seg faglig oppdatert.

15 minutter siden, Xtra skrev:

Blir vel fort 180-200 timer i måneden, om jeg ikke tar noe fri og regner med de små øktene jeg tar hjemme.

Det var da voldsomt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Xtra
5 minutter siden, Gargamel skrev:

Det var da voldsomt.

Det er vel ikke så voldsomt, kjenner mange som jobber mye mer. Men mulig jeg kom i skade for å inkludere lunsjpauser :rolleyes:. Og små pauser unner jeg meg absolutt i mellom, f.eks. på DOL. Men ofte bearbeider jeg noe jeg må grunne litt på mens jeg doler.

Endret av Xtra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
laban

Jeg har en vanlig fulltidsstilling med fleksitid. Normalarbeidsdagen er 7 timer og 45 minutter, inkludert en halvtimes lunsj.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fionys

12-16 timer i måneden, har egentlig en 100% stilling, men klarer for tiden ikke å være i arbeid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kayia

Mellom 170 og 220 timer. Har vært oppe i 250 også, men det skjer bare unntaksvis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nicklusheletida

100 % stilling. Det jeg jobber over, kan jeg velge om jeg vil ta ut i lønn eller avspasering. Pleier å velge det siste hvis det lar seg gjøre.

Endret av Nicklusheletida
.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Lillemus
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber i gjennomsnitt ca 100 timer.  Hvor mye jobber dere pr måned? 

Anonymkode: bc340...79a

37,5 time pr uke, pr. 4 uker altså 150 timer. Tre uker 5 dager og 1 uke 6 dager. Holder lenge. Hadde aldri orket å ha en jobb der jeg måtte jobbe 200 t i mnd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mariaflyfly

Akkurat nå jobber jeg lite, fordi jeg studerer. Men i min vanlige jobb har jeg full stilling, hvilket tilsvarer 43 timer pr. uke. Likevel jobber jeg som regel nærmere 50 timer i uka. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mëmëso

Har 100% stilling, og jobber normalt en halvtime ekstra hver dag som avspaseres, pluss ca. 10-15 overtidstimer i mnd. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Alt er ikke så lett å vite hva man skal stille opp med i dag for å få innpass i arbeidslivet overhodet. 

Anonymkode: 1f49b...07e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her