AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Når lege eller psykolog svarer dette gjentatte ganger , betyr det de ikke er interessert ? Jeg føler det slik og stopper « å dele»... Anonymkode: 5220d...ad4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Spør dem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Det er så utrolig irriterende med de som gjør det. Tror vel egentlig meningen er å understreke at de lytter, men det kan jo virke mot sin hensikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HHP58 Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Vanskelig for en lege å trekke en konkluson,før en har inhentet alle opplysninger.Man vil jo gjerne at pasienten skal si mest mulig om sine plager så legen vet om pasienten trenger medisiner eller bare samtaler.Jeg har selv blitt feilbehandlet og havnet i psykiatrien pga store søvnvansker og stress over mange år..Jobbet på trikken og t-banen fra 1981-99.Klarer fremdeles ikke å sove 6-8 timer sammenhengende. Spør legen hvorfor han sier "Ja",tipper han føler at han må svare for at du skal fortsette samtalen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Hva mener du at legen skulle sagt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 40 minutter siden, kupton skrev: Hva mener du at legen skulle sagt? Det er kanskje ikke alltid lett for en behandler å gi et svar heller? Kanskje de noen ganger må tenke på det før de kan svare? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 På 22.9.2018 den 0.25, AnonymBruker skrev: Når lege eller psykolog svarer dette gjentatte ganger , betyr det de ikke er interessert ? Jeg føler det slik og stopper « å dele»... Anonymkode: 5220d...ad4 Forsøk på aktiv lytting? Anonymkode: 42eb0...b92 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 6 timer siden, kupton skrev: Hva mener du at legen skulle sagt? Kanskje en noe mer innlevende replikk, et spørsmål om utdyping. Men rammen for våre samtaler er trolig bare litt støtte, og jeg er veldig « bortskjemt» som har gått i psykodynamisk terapi ( inkl andre tilnærminger )i noen år hos samme behandler . Gråt både under og etter samtale med lege. Kanskje syns fastlege jeg nå burde klare å støtte meg selv bedre , ha mer indre styrke. Er fremtidsrettet , men nokså vaklevoren. Anonymkode: 5220d...ad4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.