Gå til innhold

To ting.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1. Føler du at du har venner på nett? Jeg var på apoteket i dag og skulle bestille medisin  Zeldox eller ziprasidon actavis 20 milligram. Da legen ikke hadde huket av for orginalproduktet spurte jeg om det gikk an å betale et mellomlegg. Jeg følte meg litt ensom så jeg uttalte litt svevende at jeg hadde venner på nett som også hadde opplevet bedre effekt av orginalproduktet. Jeg fortalte også at jeg har klaget på produktets bivirkninger. Nå fantes ikke denne medisinen Zeldox tilgjengelig annet enn med 60 milligramstabletter så jeg så jeg ville ta det opp nærmere med legen i det nye året. Men jeg tenkte på dette. Føler du at du har venner på nett?

2. For noen måneder siden undersøkte jeg muligheter for ny kontakt med en psykolog eller psykiater men fant ut at for meg var det tilstrekkelig med fastlegen så langt. Men jeg la merke til at mange " reserverte" seg eller ikke hadde kompetanse på behandling av ADHD pasienter. Nå er ikke det en diagnose jeg noensinne har fått men jeg stusset litt på det. Må være veldig vanskelig for en gruppe som fra før lider mye. Er dette en trend.

Anonymkode: 77877...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt kommer bare til " å falle på hverandre til slutt" med den politikken man bare fører i vår tid. Unnskyld meg men jeg er kjempeforkjølet og sjaber om dagen. Ser ikke helt lyset i tunnelen.

Anonymkode: 77877...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skrelle av uvesentligheter er ofte hva livet dreier seg om. Jeg mener at om medisiner lite gjør for en burde man aldri hatt dem. Alt er ikke bra for en.

Anonymkode: 77877...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...