Gå til innhold

Blir ikke helt klok på dette med psykiske plager


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Livet mitt er helt greit egentlig i forhold til mange andre selv om det har vært noen vonde overraskelser underveis. Jeg tenker mye på at hvis jeg hadde vært opptatt av noe veldig givende og spennende det meste av tiden hadde jeg glemt min angst og depressive følelser. Så derfor klandrer jeg meg selv for å være deprimert og angstpreget. Det er min skyld som ikke har tatt de rette valgene tror jeg. Skulle ønske at et helt vanlig liv var nok for meg. At jeg følte ro og tilfredshet bare ved å være til og ikke måtte streve og leite etter det hele tiden. Men samtidig har det depressive og angsten fulgt meg mer og mindre hele livet.Jeg blir ikke klok på dette psykiske greiene. 

Anonymkode: 563c6...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er vanskelig å finne noe som er veldig givende når man er deprimert. Synes ikke du skal klandre deg selv.. 

Anonymkode: 53833...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Livet mitt er helt greit egentlig i forhold til mange andre selv om det har vært noen vonde overraskelser underveis. Jeg tenker mye på at hvis jeg hadde vært opptatt av noe veldig givende og spennende det meste av tiden hadde jeg glemt min angst og depressive følelser. Så derfor klandrer jeg meg selv for å være deprimert og angstpreget. Det er min skyld som ikke har tatt de rette valgene tror jeg. Skulle ønske at et helt vanlig liv var nok for meg. At jeg følte ro og tilfredshet bare ved å være til og ikke måtte streve og leite etter det hele tiden. Men samtidig har det depressive og angsten fulgt meg mer og mindre hele livet.Jeg blir ikke klok på dette psykiske greiene. 

Anonymkode: 563c6...b01

Det ligger i depresjonens natur å bebreide seg selv. 

Hva ville være givende og spennende for deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...