Gå til innhold

Jeg vil ha xeplion


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brukt abilify i 5 år med flere innleggelser for mani og psykose og ellers hatt mye kaos i hodet. Men så prøvde vi øke dosen drastisk og det hjalp. Alternativet var xeplion. Faren min ble et nytt menneske med risperdal apropos...

jeg er nesten skuffet over at den store økningen med abilify hjelper for nå er jeg klar for å prøve xeplion! Jeg tar både abilify maintena 400 mg hver 3.uke og 20 mg tabl og kjenner feiltanker slipper. Men tenk så fristende å kutte tabl for å tre inn i den spirituelle verden? Vil ikke xeplion injeksjon være tryggere? Slippe tabletter? Håper legen lar meg bytte selv om megadosen plutselig begynte hjelpe. I tillegg stoler jeg ikke på abilify etter 5 år med kaos i hodet!!!!!! Og pappa er virkelig et nytt menneske! Med risperdal og de er beslektet! Hilsen dame med bp1/schizoaffektiv

Anonymkode: d0e2f...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brukt abilify i 5 år med flere innleggelser for mani og psykose og ellers hatt mye kaos i hodet. Men så prøvde vi øke dosen drastisk og det hjalp. Alternativet var xeplion. Faren min ble et nytt menneske med risperdal apropos...

jeg er nesten skuffet over at den store økningen med abilify hjelper for nå er jeg klar for å prøve xeplion! Jeg tar både abilify maintena 400 mg hver 3.uke og 20 mg tabl og kjenner feiltanker slipper. Men tenk så fristende å kutte tabl for å tre inn i den spirituelle verden? Vil ikke xeplion injeksjon være tryggere? Slippe tabletter? Håper legen lar meg bytte selv om megadosen plutselig begynte hjelpe. I tillegg stoler jeg ikke på abilify etter 5 år med kaos i hodet!!!!!! Og pappa er virkelig et nytt menneske! Med risperdal og de er beslektet! Hilsen dame med bp1/schizoaffektiv

Anonymkode: d0e2f...120

Jeg har sluttet mange ganger for å tre inn i den spirituelle verden, det går til Helvete hver gang. Jeg gikk på xeplion, da hadde jeg ikke mye kaos i hodet...det var rolig da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...