Gå til innhold

Tvil om CRF som kanon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er vel egentlig ikke interessert i hva som er den beste behandling dersom en skulle velge en bestemt behandling for alle verdens deprimerte. Du er interessert i hva som ville være den beste behandlingen for deg med ditt sykdomsbilde.

Jeg kjenner deg ikke, men ut fra det du skriver tenker jeg i retning kombinasjonen Efexor og Wellbutrin. Da fulgt nøye av en spesialist som følger med virkning, bivirkninger og serumkonsentrasjon på begge medisiner. Ville også vurdert om tillegg av Lamictal kunne bidra positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett i det.. Det er kanonen for akkurat MIN spurv jeg er ute etter, men så vegret jeg meg vel først litt før å skrive for mye. Bruker allerede Efexor, men  ikke i maksdose, og Lamictal, og en liten dose Tolvon (brukt mest for søvn,  men nå i depresjon tør jeg ikke prøve kutte ut selv om jeg sover greit for tiden, for ikke å miste antidepressiv effekt).

Hvis jeg hadde hatt god tid, ville jeg først spurt om å få øke Efexor. Men jeg har ikke så god tid. Ikke tid til å prøve og feile. Vil ikke risikere å bomme. Det vil få for store negative konsekvenser for både meg og min familie. Derfor jeg er ute etter en kanon.

 

Anonymkode: 1284d...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har ikke så god tid. Ikke tid til å prøve og feile.

Jeg skal ikke svare ad medisinering men stusset over dette. Dårlig tid i forhold tilbhva? Er ikke det beste å ta seg tid og være tålmodig mhp å finne riktig meisinering for deg, og så stå på den over tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Kayia skrev:

Jeg skal ikke svare ad medisinering men stusset over dette. Dårlig tid i forhold tilbhva? Er ikke det beste å ta seg tid og være tålmodig mhp å finne riktig meisinering for deg, og så stå på den over tid?

Nei. Det er ikke det. Jeg skal tilbake i jobb før jeg mister retten til sykepenger.

Anonymkode: 1284d...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...