Gå til innhold

Forkjøla


Hannahalsa

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har kjent på at jeg har begynt å bli syk siden torsdag. Jeg har ikke hatt feber noen av dagene. Men i forgårs begynte nesen min å bli tett å renne å idag fikk jeg tørrhoste å føler meg så trøtt å slakk(det gjor jeg igår også). Jeg er også kvalm idag, men har ikke feber!! Hva kan dette være? Er det ikke normalt å ha feber når man er forkjøla. Har hørt at det er normalt å være kvalm viss man har influensa. Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Hannahalsa skrev:

Hei, jeg har kjent på at jeg har begynt å bli syk siden torsdag. Jeg har ikke hatt feber noen av dagene. Men i forgårs begynte nesen min å bli tett å renne å idag fikk jeg tørrhoste å føler meg så trøtt å slakk(det gjor jeg igår også). Jeg er også kvalm idag, men har ikke feber!! Hva kan dette være? Er det ikke normalt å ha feber når man er forkjøla. Har hørt at det er normalt å være kvalm viss man har influensa. Kan noen hjelpe?

Dette høres ut som en slags forkjølelse. Vanlig å ikke nødvendigvis ha feber. Går over i løpet at 7-14 dager. Lurt å bruke nesespray dersom du er tett. 

God bedring:-)

Anonymkode: 44355...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hannahalsa skrev:

Hei, jeg har kjent på at jeg har begynt å bli syk siden torsdag. Jeg har ikke hatt feber noen av dagene. Men i forgårs begynte nesen min å bli tett å renne å idag fikk jeg tørrhoste å føler meg så trøtt å slakk(det gjor jeg igår også). Jeg er også kvalm idag, men har ikke feber!! Hva kan dette være? Er det ikke normalt å ha feber når man er forkjøla. Har hørt at det er normalt å være kvalm viss man har influensa. Kan noen hjelpe?

Et vanlig høstvirus. Helt ufarlig. Vær snill med deg selv noen dager, så går det over😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt det samme i fire uker nå, leiiii! Har hatt rett nese og hoste hele veien, mens feber har kommet og gått. Har hatt mye hodepine også tett nese, anbefaler å skylle nesen med saltvann om du har samme symptom. Tror jeg er på bedringens vei, men det trodde jeg for ti dager siden også... :o 

God bedring! :) 

 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...