Hannahalsa Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 Hei, jeg har kjent på at jeg har begynt å bli syk siden torsdag. Jeg har ikke hatt feber noen av dagene. Men i forgårs begynte nesen min å bli tett å renne å idag fikk jeg tørrhoste å føler meg så trøtt å slakk(det gjor jeg igår også). Jeg er også kvalm idag, men har ikke feber!! Hva kan dette være? Er det ikke normalt å ha feber når man er forkjøla. Har hørt at det er normalt å være kvalm viss man har influensa. Kan noen hjelpe? 0 Siter
Gjest Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 Man trenger ikke å ha feber når man er forkjølt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 1 time siden, Hannahalsa skrev: Hei, jeg har kjent på at jeg har begynt å bli syk siden torsdag. Jeg har ikke hatt feber noen av dagene. Men i forgårs begynte nesen min å bli tett å renne å idag fikk jeg tørrhoste å føler meg så trøtt å slakk(det gjor jeg igår også). Jeg er også kvalm idag, men har ikke feber!! Hva kan dette være? Er det ikke normalt å ha feber når man er forkjøla. Har hørt at det er normalt å være kvalm viss man har influensa. Kan noen hjelpe? Dette høres ut som en slags forkjølelse. Vanlig å ikke nødvendigvis ha feber. Går over i løpet at 7-14 dager. Lurt å bruke nesespray dersom du er tett. God bedring:-) Anonymkode: 44355...e47 0 Siter
Bergogdal Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 2 timer siden, Hannahalsa skrev: Hei, jeg har kjent på at jeg har begynt å bli syk siden torsdag. Jeg har ikke hatt feber noen av dagene. Men i forgårs begynte nesen min å bli tett å renne å idag fikk jeg tørrhoste å føler meg så trøtt å slakk(det gjor jeg igår også). Jeg er også kvalm idag, men har ikke feber!! Hva kan dette være? Er det ikke normalt å ha feber når man er forkjøla. Har hørt at det er normalt å være kvalm viss man har influensa. Kan noen hjelpe? Et vanlig høstvirus. Helt ufarlig. Vær snill med deg selv noen dager, så går det over😉 0 Siter
cilie Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 Har det sånn her og. Vært av og på i 2,5 uke. 0 Siter
Kayia Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 (endret) Hatt det samme i fire uker nå, leiiii! Har hatt rett nese og hoste hele veien, mens feber har kommet og gått. Har hatt mye hodepine også tett nese, anbefaler å skylle nesen med saltvann om du har samme symptom. Tror jeg er på bedringens vei, men det trodde jeg for ti dager siden også... God bedring! Endret 23. september 2018 av Kayia 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.