Gå til innhold

Angsten min stresser andre :s


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har voldsom angst for tiden. Både psykologen min og legen min har sagt at de blir påvirket. Sier sånt som: du er så hektisk at jeg blir urolig, måten du puster på gjør at jeg puster anstrengt, du stresser meg litt, osv. Jeg synes det er veldig ubehagelig, jeg vil jo ikke plage noen.

Anonymkode: f7fa3...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann er superstresset, og det går utover oss andre rundt han. Veldig slitsomt. 

Det må jo være slitsomt for dere også? 

Du er iallefall klar over det. Er du villig til å endre det?

Anonymkode: 59a97...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann er superstresset, og det går utover oss andre rundt han. Veldig slitsomt. 

Det må jo være slitsomt for dere også? 

Du er iallefall klar over det. Er du villig til å endre det?

Anonymkode: 59a97...9bc

Villig til å endre det? Jeg har så mye angst at jeg vurderer å avslutte livet mitt. Selvsagt vil jeg endre det. Men hvordan i helvete skal jeg gjøre det?

Anonymkode: f7fa3...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Villig til å endre det? Jeg har så mye angst at jeg vurderer å avslutte livet mitt. Selvsagt vil jeg endre det. Men hvordan i helvete skal jeg gjøre det?

Anonymkode: f7fa3...98d

Det er ikke noe hyggelig å prøve å hjelpe noen som svarer på denne hissige måten. Ønsker deg lykke til.

Anonymkode: 59a97...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager. Ikke meningen å være frekk. Følte meg bare misforstått og bagatellisert når du spurte om jeg er villig til å endre det. Jeg ønsker endring, og går i terapi og på medisiner for å «endre det», men det blir bare verre. Det føles ikke som noe jeg bare kan endre. Det hørtes liksom for enkelt ut å spørre om jeg vil endre det, for hvordan skal jeg gjøre det?

Anonymkode: f7fa3...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykolog i kommunen min sa du skal tillater angsten. Jeg sliter også med angst og gå til en angstmestringskurs. Vi lærer teknikker å dempe angsten og en dag kan man blir kvitt det. Har psykologen ikke snakket om teknikker å bli kvitt angsten. Klassisk musikk er veldig avslappende. Jeg ønsket å være mer til hjelp men jeg er mitt i terapien og kjenner deg ikke. Håper du finner en løsning. Ps. Helse bergen hadde en angstterapi tror jeg men jeg er ikke sikkert om det stemmer. Jeg leste det for et par uker og hukommelsen min er ikke den beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...