Gå til innhold

Å surre på bekymringer / og få stopp på surringen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å forsøke å legge bekymringer på hyllen. Jeg kan surre rundt hele dagen med engstelse for økonomi, fremtiden, og tanker om hva hvis og hva om. Noen bekymringer er reele men jeg har funnet ut at måten å takle på er viktig for å ha et bra og bedre liv. Dvs jeg skriver de ned og setter heller av 20 minutter bekymringstid og tanker om hvordan jeg skal løse dem en gang på dagen istedet for å surre konstant på det. For å surre konstant blir man syk av. 

Noen tips og råd om slikt ? Noen som har holdt på slik også  / surre på bekymringer? 

Anonymkode: 006fa...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har begynt å forsøke å legge bekymringer på hyllen. Jeg kan surre rundt hele dagen med engstelse for økonomi, fremtiden, og tanker om hva hvis og hva om. Noen bekymringer er reele men jeg har funnet ut at måten å takle på er viktig for å ha et bra og bedre liv. Dvs jeg skriver de ned og setter heller av 20 minutter bekymringstid og tanker om hvordan jeg skal løse dem en gang på dagen istedet for å surre konstant på det. For å surre konstant blir man syk av. 

Noen tips og råd om slikt ? Noen som har holdt på slik også  / surre på bekymringer? 

Anonymkode: 006fa...068

Det høres lurt ut.

 

Ellers synes jeg du skal ta til deg Serenity Prayer, den er spesielt aktuell for deg (mistenker at jeg har anbefalt deg tidligere):

God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,
Courage to change the things I can,
And wisdom to know the difference.

 

 

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Xtra skrev:

Det høres lurt ut.

 

Ellers synes jeg du skal ta til deg Serenity Prayer, den er spesielt aktuell for deg (mistenker at jeg har anbefalt deg tidligere):

God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,
Courage to change the things I can,
And wisdom to know the difference.

 

 

Mulig jeg er litt vel narsissistisk her nå - men ikke jeg som spør :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, cilie skrev:

Mulig jeg er litt vel narsissistisk her nå - men ikke jeg som spør :) 

Nei, det trodde jeg heller ikke, men kan jo hende den passer på flere ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...