AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 Skrevet 24. september 2018 Jeg har begynt å forsøke å legge bekymringer på hyllen. Jeg kan surre rundt hele dagen med engstelse for økonomi, fremtiden, og tanker om hva hvis og hva om. Noen bekymringer er reele men jeg har funnet ut at måten å takle på er viktig for å ha et bra og bedre liv. Dvs jeg skriver de ned og setter heller av 20 minutter bekymringstid og tanker om hvordan jeg skal løse dem en gang på dagen istedet for å surre konstant på det. For å surre konstant blir man syk av. Noen tips og råd om slikt ? Noen som har holdt på slik også / surre på bekymringer? Anonymkode: 006fa...068 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 24. september 2018 Skrevet 24. september 2018 (endret) 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har begynt å forsøke å legge bekymringer på hyllen. Jeg kan surre rundt hele dagen med engstelse for økonomi, fremtiden, og tanker om hva hvis og hva om. Noen bekymringer er reele men jeg har funnet ut at måten å takle på er viktig for å ha et bra og bedre liv. Dvs jeg skriver de ned og setter heller av 20 minutter bekymringstid og tanker om hvordan jeg skal løse dem en gang på dagen istedet for å surre konstant på det. For å surre konstant blir man syk av. Noen tips og råd om slikt ? Noen som har holdt på slik også / surre på bekymringer? Anonymkode: 006fa...068 Det høres lurt ut. Ellers synes jeg du skal ta til deg Serenity Prayer, den er spesielt aktuell for deg (mistenker at jeg har anbefalt deg tidligere):God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,Courage to change the things I can,And wisdom to know the difference. Endret 24. september 2018 av Xtra 0 Siter
cilie Skrevet 24. september 2018 Skrevet 24. september 2018 4 timer siden, Xtra skrev: Det høres lurt ut. Ellers synes jeg du skal ta til deg Serenity Prayer, den er spesielt aktuell for deg (mistenker at jeg har anbefalt deg tidligere):God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,Courage to change the things I can,And wisdom to know the difference. Mulig jeg er litt vel narsissistisk her nå - men ikke jeg som spør 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 24. september 2018 Skrevet 24. september 2018 9 minutter siden, cilie skrev: Mulig jeg er litt vel narsissistisk her nå - men ikke jeg som spør Nei, det trodde jeg heller ikke, men kan jo hende den passer på flere 0 Siter
cilie Skrevet 24. september 2018 Skrevet 24. september 2018 5 minutter siden, Xtra skrev: Nei, det trodde jeg heller ikke, men kan jo hende den passer på flere Mener noen har delt det med meg før nemlig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.