AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Hjelp jeg har det ikke godt nå. I 4 uker så har jeg i hver uke hatt 2 dager der jeg har kastet opp flere ganger og hatt diare. Så har jeg vært fin i noen dager helt til det har begynt igjen. Dette begynner å gå meg på nervene så mye nå. Snakket med legen og har levert inn avføringsprøver i dag. Jeg har i lengre tid hatt diare og løs mage. Jeg skjønner ikke hva som feiler meg. Fastlegen min sluttet og jobber nå på et nytt kontor og jeg står på hans venteliste. Han er bare en fantastisk lege som har hjelpet meg i mange år. Hun jeg har nå klarer jeg ikke å snakke med om det psykiske, og hun tar ikke mageproblemene mine på alvor. Hun kunne ikke henvise meg ang magen helt uten videre sa hun. jeg har kun psykriatisk sykepleier å snakke med ukentlig. Hva sier du Kupton? kan dette være psykisk eller høres det ut som noe fysisk? Anonymkode: d029e...cac 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.