Gå til innhold

Kan dette være psykisk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelp jeg har det ikke godt nå. I 4 uker så har jeg i hver uke hatt 2 dager der jeg har kastet opp flere ganger og hatt diare. Så har jeg vært fin i noen dager helt til det har begynt igjen. Dette begynner å gå meg på nervene så mye nå. Snakket med legen og har levert inn avføringsprøver i dag. Jeg har i lengre tid hatt diare og løs mage. Jeg skjønner ikke hva som feiler meg. Fastlegen min sluttet og jobber nå på et nytt kontor og jeg står på hans venteliste. Han er bare en fantastisk lege som har hjelpet meg i mange år. Hun jeg har nå klarer jeg ikke å snakke med om det psykiske, og hun tar ikke mageproblemene mine på alvor. Hun kunne ikke henvise meg ang magen helt uten videre sa hun. jeg har kun psykriatisk sykepleier å snakke med ukentlig. Hva sier du Kupton? kan dette være psykisk eller høres det ut som noe fysisk?

Anonymkode: d029e...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...