Gå til innhold

har liksom mistst lysten...


ebbalure

Anbefalte innlegg

Jepp..dette er problemet. Jeg har mistet ganske mye av lysten på typen min..fælt å si men sånn er det. Jeg har det helt topp helt til det har gått for meg..og så er det liksom slutt..retsen av samleie blir liksom bare en plikt slik at han også skal få utløsning.

Er det noen som har noe tips å komme med?? Jeg trenger det sårt. Er fryktlig glad i han og det er ikke noe problemer uten om dette greiene her..og dette er ganske viktig for meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Berthold Grünfeld

Du er altså ikke av de kvinner som har evne til å få flere orgasmer etter hverandre, slik tilfellet er med en del kvinner.

Spørsmålet er da om du kunne "coole" ned litt, prøve å unngå å bli alt for opphisset.Eller at du kunne stimulere han slik at han er mer kåt når dere setter i gang selve samleiet.

Det er ikke om å gjøre at det går på sekundet samtidig for dere, men om det kommer hos han ett eller to minutter etter deg, det er da ikke så farlig.

En annen ting er selvsagt hvis han sliter med manglende evne til i det hele tatt å få utløsning. Det er et helt annet og vanskelig problem, som vi får komme tilbake til en annen gang.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

professor, psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er mann på 49! Både jeg og jenta mi har dette "problemet". Kanskje av annen art, men kan vel tenkes på! Vi to har snakket om dette, og har nå en "avtale", at når f.eks. hun kommer, så stopper jeg all "berøring" av kjønn. Bare legger meg tett til henne, klemmer og koser, snakker - forteller henne hvor fin hun er - og hvordan jeg nyter hennes orgasme. Etter noen minutter begynner vi "forspill" igjen , på ny - tar den tid det trenger, og andre gangen er det ofte jeg som kommer først. Da trenger jeg litt "fred og ro" - vil nyte "opplevelsen" - og som mann trenger jeg også lengre tid å "tenne" igjen! Tror ikke det har så mye med å miste lysten å gjøre - mer med tid og samspill - og det å kjenne hverandre godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er mann på 49! Både jeg og jenta mi har dette "problemet". Kanskje av annen art, men kan vel tenkes på! Vi to har snakket om dette, og har nå en "avtale", at når f.eks. hun kommer, så stopper jeg all "berøring" av kjønn. Bare legger meg tett til henne, klemmer og koser, snakker - forteller henne hvor fin hun er - og hvordan jeg nyter hennes orgasme. Etter noen minutter begynner vi "forspill" igjen , på ny - tar den tid det trenger, og andre gangen er det ofte jeg som kommer først. Da trenger jeg litt "fred og ro" - vil nyte "opplevelsen" - og som mann trenger jeg også lengre tid å "tenne" igjen! Tror ikke det har så mye med å miste lysten å gjøre - mer med tid og samspill - og det å kjenne hverandre godt!

Takker for fint svar! Det er ikke alltid like lett dette med sex gitt! Men skal nå teste ut ditt tips..Finurlige greier...takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...