lillemor6 Skrevet 26. september 2018 Skrevet 26. september 2018 Hei Mette 😀var hos gynekolog med ultralyd i mars,og han kunne se litt på slimhinnene mine at det nærmet seg overgangsalder,med på daværende tidspunkt var blodprøvene fine.tok nye prøver i juni,da jeg begynte med hetetokter.da viste blodprøvene fsh 45,4 ,og lh 28,3..hadde hetetokter rundt ca 1mnd,så forsvant de,.er 46 år. Men det jeg lurer mest på er :hadde samleie med minn mann i går kveld,og da oppdaget jeg etterpå, at jeg hadde blødd litt, ikke så mye,det var blandet med hans sæd.blødningen gav seg fort. Alt var ok i mars celleprøve ultralyd osv,burde jeg oppsøke lege for dette? Hva kan blødningen komme av? Hilsen meg ,som aldri har vært i overgangsalder,og har nok mye å lære😀😀 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 Skrevet 26. september 2018 Vet det har blitt mange spørsmål nå,beklager det,men kan det utvikle kreft på 6 mnd,er livredd for det🤔 Anonymkode: c30cf...c5f 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 26. september 2018 Skrevet 26. september 2018 Hvis du er livredd, så synes jeg at du skal gå til lege for en sjekk for å få beroligelse. Vennlig hilsen Mette 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 27. september 2018 Skrevet 27. september 2018 PS Blødning ved samleie kan skyldes: Rift i slimhinnen i skjeden svake slimhinner på grunn av østrogenmangel at det var på eggløsningstidspunktet polypp på livmorhalsen (godartet) rikelig med 'kjertelslimhinne' på livmorhalsen (betegnes ektopi) infeksjon blod i sæden livmorhalskreft Om dette beroliger deg vet jeg ikke, men for informasjon. Vennlig hilsen Mette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.