Gå til innhold

Facebook og ekser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Gargamel skrev:

Ok. Jeg misforsto. Så for meg at hun var inne på kontoen og så på meldinger. Litt rart å poste sex-ting på feeden som alle ser, tenkte jeg. 

Det var innlegg på veggen hans. Jeg har aldri hatt interesse å snoke på meldingene hans. Jeg var kun av mange årsaker som ikke anngår Facebook litt nysgjerrig på livet hans. Og snoket litt i innlegg fra fortid. 

Det virker såklart ryddig å slette eksen sin om han har gjort det. Men hun har vært venn med han på Facebook i mange måneder av vårt forhold. Så jeg tenkte at det var rart at hun fikk bli så lenge uten at han hadde slettet henne før. Men jeg forsøker å stole og tro på han inntil det motsatte er bevist. Men er litt lei av å bli mye satt på sidelinjen i lovet hans med treff kun maks 2 ganger i uken for tiden. Og ingen overnatting sammen. Men alt blir mulig bedre. Han har sagt at han er bare travel og at alt ordner seg på sikt. 

Anonymkode: 5d375...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Xtra skrev:

Samme tenkte jeg :) - men så ser jeg at Gargamel allerede har svart at det ikke var feeden han tenkte på.

Det er som søknad til en jobb. Man blir litt nysgjerrig på historien til vedkommende. Iallefall når man selv er usikker på om alt er som det skal være i forholdet. Jeg synes det føles ensomt at vi aldri overnatter sammen osv. 

Anonymkode: 5d375...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det virker litt spesielt å være så opptatt av eksene sine?

Anonymkode: e85a6...2f9

Er ikke opptatt av eksene. Men jeg ble nysgjerrig på forhistorien hans på litt underlig adferd fra hans side. Jeg synes det er rart at han har så lite tid til meg pga jobb. Derfor måtte jeg se litt på innleggene av ren nyskjerrighet.  

Anonymkode: 5d375...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg måtte se pga litt underlig adferd ovenfor meg skulle det stå. Det virker som om han ikke er ordentlig interessert i meg føler jeg. Det har i grunnen ikke noe med eksene å gjøre.  Men ville se hvilke liv han hadde levd før med tanke på hans manglende fritid. 

Anonymkode: 5d375...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere eksene deres på Facebook? 

Jeg var nysgjerrig på kjæresten min sin fortid. Han har aldri pratet om den. Jeg ser nedover siden hans. Ser en dame som postet noe om sex, kjærlighet osv i flere innlegg. Dette er postet før han ble kjent med meg. Ser at hun er venn med han på Facebook. Og plutselig så er hun ikke venn lenger med han. Alt man kan få med seg. Jeg begynte å lure på dette, siden hun har vært venn med han i flere måneder etter at vi ble sammen. Og nå er de plutselig ikke venner lenger. Jeg antok at dette er en tidligere kjæreste. Vil ikke si til han at jeg har snoket. Men jeg håper inderlig at dette var ferdig avsluttet lenge før en av dem slettet den andre på Facebook. 

Hva synes dere om å ha ekser på Facebook? Hvis han sksl gå tilbake å se på min fortid på Facebook så finner han vel litt han og. Jeg kunne ønske det var en innstilling på Facebook som kunne ta bort gamle innlegg osv hvis man ville det. Hva mener dere? 

Anonymkode: 5d375...a3b

Det er fullt mulig å slette gamle innlegg hvis du ønsker det.

Anonymkode: e85a6...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fullt mulig å slette gamle innlegg hvis du ønsker det.

Anonymkode: e85a6...2f9

Det kan være lurt. Men forstår det slik at da må man gå igjennom alle innlegg ett for ett.... tungvint . Men det er faktisk greit å få de slettet. Men enhver må få ha det som de vil. Men jeg tror jeg skal slette det som står av innlegg fra min fortid. Jeg hadde litt for mye rart innpå der. 

Anonymkode: 5d375...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gargamel skrev:

Ok. Jeg misforsto. Så for meg at hun var inne på kontoen og så på meldinger. Litt rart å poste sex-ting på feeden som alle ser, tenkte jeg. 

Mer enn enig i det. Og - om jeg har misforstått og at hun har vært inne på kontoen så er jeg helt enig i at det er uryddig. Uryddig og frekt faktisk, sånt gjør man jo bare ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kayia skrev:

Mer enn enig i det. Og - om jeg har misforstått og at hun har vært inne på kontoen så er jeg helt enig i at det er uryddig. Uryddig og frekt faktisk, sånt gjør man jo bare ikke. 

Inne på kontoen? Jeg så på tidligere innlegg. Jeg har ikke vært pålogget hans konto. Det ville jeg aldri gjort. Jeg ville heller aldri vært sett på mobilen hans om jeg hadde mulighet... 

Anonymkode: 5d375...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kayia skrev:

Mer enn enig i det. Og - om jeg har misforstått og at hun har vært inne på kontoen så er jeg helt enig i at det er uryddig. Uryddig og frekt faktisk, sånt gjør man jo bare ikke. 

Hadde jeg gått inn på kontoen til han så hadde jeg hatt et stort problem. Slikt gjør man bare ikke! . Og det er ikke meg å ville gjøre slikt. 

Anonymkode: 5d375...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Inne på kontoen? Jeg så på tidligere innlegg. Jeg har ikke vært pålogget hans konto. Det ville jeg aldri gjort. Jeg ville heller aldri vært sett på mobilen hans om jeg hadde mulighet... 

Anonymkode: 5d375...a3b

Ja det var det jeg trodde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men er litt lei av å bli mye satt på sidelinjen i lovet hans med treff kun maks 2 ganger i uken for tiden. Og ingen overnatting sammen.

Hvordan blir sexlivet av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kayia skrev:

Ja det var det jeg trodde. 

Ja for jeg har hatt mulighet til å sjekke mobilen hans osv osv... Men har null interesse av å gå inn på den. Hadde han skrevet med andre damer så hadde jeg hatt så vondt av å se det at det vil jeg ikke se. Jeg velger å stole på han. Men var bare nysgjerrig å se litt tilbake i hva han drev med i fortiden. Mulig teit av meg det og. Men man kan bli litt nysgjerrig på de man har i livet sitt iblant.  

Anonymkode: 5d375...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Kayia skrev:

Hvordan blir sexlivet av dette?

Sexlivet har faktisk tatt seg opp. Nå får jeg i det minste sex hver gang vi treffes.  Men jeg savner å sove sammen med en mann. Mulig det er bare jeg som er krevende ;)

Anonymkode: 5d375...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sexlivet har faktisk tatt seg opp. Nå får jeg i det minste sex hver gang vi treffes.  Men jeg savner å sove sammen med en mann. Mulig det er bare jeg som er krevende ;)

Anonymkode: 5d375...a3b

Da råder jeg deg til å lytte til han og vent med litt tålmodighet på endringen han sier kommer :) Ikke uvanlig at voksne mennesker som ikke bor sammen ikke sees hele tiden vettu :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men var bare nysgjerrig å se litt tilbake i hva han drev med i fortiden. Mulig teit av meg det og.

Nei det syns jeg da ikke. Det er da naturlig å gjøre utsjekk på om et nytt bekjentskap er som det gir seg ut for å være i starten, det gjorde da jeg også det.

Det som ikke er bra er å fortsette å skrolle og sjekke bakover i tid, og å fortsette å gruble på det man fant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kayia skrev:

Nei det syns jeg da ikke. Det er da naturlig å gjøre utsjekk på om et nytt bekjentskap er som det gir seg ut for å være i starten, det gjorde da jeg også det.

Det som ikke er bra er å fortsette å skrolle og sjekke bakover i tid, og å fortsette å gruble på det man fant. 

Det er sant. Det er naturlig at man lurer på hvilke liv vedkommende har levd, og skroller litt for å finne ut. Er jo spennende å se. Men jeg håper ikke at han gjør det samme på min side ;) . Jo jeg har jo ikke så mye hemmelig, men jeg lå til mange menn (uten å ha sex med de) men for å finne ut om livet deres. ;) . Og det kan vise sine spor muligens. Så jeg håper jo ikke at han får inntrykk av at jeg er den løse baben ;) 

Anonymkode: 5d375...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hun har vært venn med han på Facebook i mange måneder av vårt forhold. Så jeg tenkte at det var rart at hun fikk bli så lenge uten at han hadde slettet henne før.

Himmel... En god stund etter at kjæresten og jeg ble i lag så lå jeg på armen hans mens han gikk gjennom telefonlista på mobilen sin og der dukket eks-samboeren hans opp. Husker jeg la merke til det, men reflekterte ikke mer over det. Så vidt jeg vet har de ikke hatt kontakt på 15 år nå (vi har vært i lag i 13,5 år snart) og jeg aner ikke om han fremdeles har henne på telefonlista. Ikke at jeg ikke kan sjekke for mobilen ligger fremme hele tiden og han vet jeg kan pinkoden, men hvorfor skulle jeg det? Han har all mulig anledning til å snoke på min også, men  det gidder han ikke - om han finner noe spennende så må han si fra til meg for da vil jeg også se hva det er! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var innlegg på veggen hans. Jeg har aldri hatt interesse å snoke på meldingene hans. Jeg var kun av mange årsaker som ikke anngår Facebook litt nysgjerrig på livet hans. Og snoket litt i innlegg fra fortid. 

Det virker såklart ryddig å slette eksen sin om han har gjort det. Men hun har vært venn med han på Facebook i mange måneder av vårt forhold. Så jeg tenkte at det var rart at hun fikk bli så lenge uten at han hadde slettet henne før. Men jeg forsøker å stole og tro på han inntil det motsatte er bevist. Men er litt lei av å bli mye satt på sidelinjen i lovet hans med treff kun maks 2 ganger i uken for tiden. Og ingen overnatting sammen. Men alt blir mulig bedre. Han har sagt at han er bare travel og at alt ordner seg på sikt. 

Anonymkode: 5d375...a3b

Bestemmer han også hvilke dager dere kan møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant. Det er naturlig at man lurer på hvilke liv vedkommende har levd, og skroller litt for å finne ut. Er jo spennende å se. Men jeg håper ikke at han gjør det samme på min side ;) . Jo jeg har jo ikke så mye hemmelig, men jeg lå til mange menn (uten å ha sex med de) men for å finne ut om livet deres. ;) . Og det kan vise sine spor muligens. Så jeg håper jo ikke at han får inntrykk av at jeg er den løse baben ;) 

Anonymkode: 5d375...a3b

Jeg tror du tenker mer på fortid, ekser, FB- bruk etc enn det andre (inkl din kjæreste) gjør, og jeg tror DU må jobbe med dette. Helst sammen med en psykolog. 

Klem :) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...