Kvitr Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Hvordan påvirker tvangslidelsen din hverdagen? Eller kjenner du noen med tvangslidelse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 2 timer siden, Kvitr skrev: Hvordan påvirker tvangslidelsen din hverdagen? Eller kjenner du noen med tvangslidelse? Jeg er mye bedre av min tvangslidelse etter behandling ved OCDteam, antidepressiva over tid og uføretrygd. Men de årene jeg var mye preget av tvang var svært vanskelige. Angsten jeg hadde da var noe av det vanskeligste jeg har opplevd. Tankekjøret og dette å MÅTTE gjøre visse handlinger for å unngå den forferdelige katastrofefølelsen var utmattende. Det var som å oppleve en katastrofe igjen og igjen og igjen dag ut og dag inn. En innbilt katastrofe som opplevdes virkelig. Med hodet vet man at det er tull men med følelsene oppleves det som ekte. Tror ikke folk som ikke har opplevd tvang forstår hvor vondt det er. Anonymkode: c0fe7...1d4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.