AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Har hatt rykninger/leamus i hender, bein og egentlig overalt på kroppen de 3-4 siste mnd. Tenkte i begynnelsen at dette ville gi seg og det muligens var stressosv, men nå merker jeg det når jeg er på jobb og når jeg egentlig ikke skal tenke på det i det hele tatt. Jeg får så panikk av dette, spesielt nå som det har begynt å "klø" innvendig i armer å bein i tillegg. Begynner å bli gal av dette, å får nesten angst bare av tanken. Hva er dette? Ringte legen idag, men hadde ikke time før i slutten av mnd. Så må vente til da. Dette går utover livsgnist og alt. Har 2 små barn her hjemme, men bruker nå tiden på å engste meg og Google ål verdens. Er 30år gammel jente, spiser sunt/drikker melk/biola/spiser havregryn (Så det kan ikke være mangel på magnesium), er slank og aktiv. Har noen noe lignende? Kan det være MS? Spesielt innvendig kløe enheter meg. Jobber i helse, så har pasienter med både ALS og MS, så kjenner meg urolig til disse sykdommene. Hjelp, noen råd å få....?? Mvh meg. Anonymkode: b6653...2fe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/444800-trenger-virkelig-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.