Gå til innhold

Trenger virkelig råd...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt rykninger/leamus i hender, bein og egentlig overalt på kroppen de 3-4 siste mnd. Tenkte i begynnelsen at dette ville gi seg og det muligens var stressosv, men nå merker jeg det når jeg er på jobb og når jeg egentlig ikke skal tenke på det i det hele tatt. Jeg får så panikk av dette, spesielt nå som det har begynt å "klø" innvendig i armer å bein i tillegg. Begynner å bli gal av dette, å får nesten angst bare av tanken.

Hva er dette? Ringte legen idag, men hadde ikke time før i slutten av mnd. Så må vente til da.

Dette går utover livsgnist og alt. Har 2 små barn her hjemme, men bruker nå tiden på å engste meg og Google ål verdens. Er 30år gammel jente, spiser sunt/drikker melk/biola/spiser havregryn (Så det kan ikke være mangel på magnesium), er slank og aktiv. 

Har noen noe lignende? Kan det være MS? Spesielt innvendig kløe enheter meg. 

Jobber i helse, så har pasienter med både ALS og MS, så kjenner meg urolig til disse sykdommene. Hjelp, noen råd å få....?? 

Mvh meg. 

Anonymkode: b6653...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...