Mëmëso Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Egenverd, i følge ordboka "indre verdi" Hva er det som gjør at du er verdt noe for deg selv, ikke bare for noen andre? Hva betyr egenverd for deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 1 time siden, Mëmëso skrev: Egenverd, i følge ordboka "indre verdi" Hva er det som gjør at du er verdt noe for deg selv, ikke bare for noen andre? Hva betyr egenverd for deg? Jeg er ikke verdt noe, har bare negative tanker om meg selv. Psykiateren mente jeg måtte snu dette, bli venn med meg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mëmëso Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2018 1 time siden, stjernestøv skrev: Jeg er ikke verdt noe, har bare negative tanker om meg selv. Psykiateren mente jeg måtte snu dette, bli venn med meg selv. Klarer du å tenke at du er verdt noe for noen andre? Eller se at det er fakta? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Akkurat nå, Mëmëso skrev: Klarer du å tenke at du er verdt noe for noen andre? Eller se at det er fakta? Er jo mor da, det er jo en verdi. Men tenker veldig negativt og har tvangstanker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mëmëso Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2018 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Er jo mor da, det er jo en verdi. Men tenker veldig negativt og har tvangstanker. Tenker at å være mor er å ha kjempeverdi. Jeg har valgt vekk barn, tror ikke jeg ville blitt en god mor. Så da får jeg jobbe med å prøve å få verdi for meg selv i stedet. Men det vanskelig å skjønne konseptet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 33 minutter siden, Mëmëso skrev: Tenker at å være mor er å ha kjempeverdi. Jeg har valgt vekk barn, tror ikke jeg ville blitt en god mor. Så da får jeg jobbe med å prøve å få verdi for meg selv i stedet. Men det vanskelig å skjønne konseptet. Det er ikke alltid så lett nei. Du har vel folk rundt deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mëmëso Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2018 14 minutter siden, stjernestøv skrev: Det er ikke alltid så lett nei. Du har vel folk rundt deg? Ja, har folk rundt meg og skjønner at det er fakta at det en liten håndfull mennesker som jeg har verdi for. Men likevel synes jeg det blir veldig abstrakt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 15 minutter siden, Mëmëso skrev: Ja, har folk rundt meg og skjønner at det er fakta at det en liten håndfull mennesker som jeg har verdi for. Men likevel synes jeg det blir veldig abstrakt. Ja kan forstå den,men det er jo fint å tenke på da ❤️ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mëmëso Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2018 1 time siden, stjernestøv skrev: Ja kan forstå den,men det er jo fint å tenke på da ❤️ Jeg vet ikke, fint men belastende også kanskje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Føler meg som en diger fiasko, men forstå det den som kan.... Det er folk som er glade i meg og det må jeg fortsette å sørge for at de skal være. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.