Gå til innhold

«Ekstra hulrom» i underlivet etter fødsel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fødte for 6 måneder siden. Fikk noen rifter som ble sydd, og da jeg var hos gynekolog på 6-ukerskontrollen sa hun at alt så bra ut. Men her om dagen oppdaget jeg at jeg har fått et ekstra hulrom om man kan kalle det for det, mellom urinrøret og skjeden. Det går ikke ikke dypt inn. Ble veldig overrasket og redd da jeg oppdaget det. Mulig det har vært der hele tiden etter fødselen uten at jeg har utforsket så mye der nede og funnet det før nå. Er dette noe som er normalt etter fødsel? Vil det bli borte med tiden? Er det noe jeg må gjøre noe med? Jeg forsøkte å søke på nett om lignende tilstander uten å finne noe om det. 

Anonymkode: c6ae5...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Kan det være en tråd som har løsnet litt for tidlig så det dannet seg en liten grop? Uansett, er det ikke noe som har betydning eller noe som krever behandling. Neste gangen du er til legen, så få en sjekk, men som sagt tror jeg ikke at det er noe som helst å bry seg om.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...