AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 jeg røyker ikke mye til vanlig, men hvorfor har jeg så extremt lyst på siggaretter når jeg drikker alkohol, bare meg som er sånn? Anonymkode: 95815...c08 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Helt vanlig. Anonymkode: 20179...50f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Det er vanlig. Man trenger mer nikotin for å bli "tilfreds" når man drikker. Har vist noe med kjernekjemi å gjøre. Kanskje fordi alkohol virker dempende på hjernen, og det tar lengre tid før man kjenner effekt av røyk. Anonymkode: 9dec7...7e0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Det er sikkert noe med noen nevrotransmittere som kommer i ubalanse, også er det kanskje litt psykisk? Da jeg røykte, syntes jeg jo røyken smakte bedre selv med første halvliteren... Men nå verken drikker eller røyker jeg mer... Er bare gjetting fra min side, men jeg tror mye er psykisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.