Gå til innhold

God høsthelg til alle!


påskelilje

Anbefalte innlegg

Er snart ferdig på jobb nå, og ser frem til en deilig helg, selv om været er litt hustrig. Skal være helt alene i kveld, få unna litt småting i huset når jeg kommer hjem, fyre godt i ovnen, og så skal jeg lande dypt nedi sofaen, med rødvin og Sørlandschips, og se på TV, og strikke :-) Herlig!

I morgen skal jeg treffe noen jeg var på tur sammen med i sommer, og være sammen med dem resten av helga. Blir kanskje tid til en tur til foreldrene mine på søndag ettermiddag.

Jeg er veldig glad i sommeren, men høsten er ikke så verst, den heller!

God helg, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, påskelilje skrev:

Er snart ferdig på jobb nå, og ser frem til en deilig helg, selv om været er litt hustrig. Skal være helt alene i kveld, få unna litt småting i huset når jeg kommer hjem, fyre godt i ovnen, og så skal jeg lande dypt nedi sofaen, med rødvin og Sørlandschips, og se på TV, og strikke :-) Herlig!

I morgen skal jeg treffe noen jeg var på tur sammen med i sommer, og være sammen med dem resten av helga. Blir kanskje tid til en tur til foreldrene mine på søndag ettermiddag.

Jeg er veldig glad i sommeren, men høsten er ikke så verst, den heller!

God helg, folkens!

Takk og god helg til deg også :)

Jeg er også glad i høsten, med den klare lufta og de fine fargene. :)

Er selv på høstferie og koser meg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, påskelilje skrev:

Er snart ferdig på jobb nå, og ser frem til en deilig helg, selv om været er litt hustrig. Skal være helt alene i kveld, få unna litt småting i huset når jeg kommer hjem, fyre godt i ovnen, og så skal jeg lande dypt nedi sofaen, med rødvin og Sørlandschips, og se på TV, og strikke 🙂 Herlig!

I morgen skal jeg treffe noen jeg var på tur sammen med i sommer, og være sammen med dem resten av helga. Blir kanskje tid til en tur til foreldrene mine på søndag ettermiddag.

Jeg er veldig glad i sommeren, men høsten er ikke så verst, den heller!

God helg, folkens!

Så deilig! Her blir det hjemmehelg (har ikke fått de nye piggdekkene og det er uaktuelt å kjøre til hytta på sommerdekk), men det går helt greit - har masse å sysle med. Nå har jeg gått en lang tur, skulle en snartur på butikken, men la inn noen omveier i vidunderlig høstvævr så istedet for knappe 2 km så ble det 6! :D 

Nå brenner det godt i ovnen og gryteretten står på komfyren og godgjør seg til kjæresten kommer inn etter å ha jobbet litt på garasjetaket. Så blir det vel avslapping, litt godis og masse "Game of thrones" og litt strikking til, i kveld tenker jeg. ❤️ God helg til alle herfra også! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...