Gå til innhold

Alkohol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så og si fullstendig avholds og det har jeg alltid vært bortsett fra et par "fyllekuler" i min ungdomstid. I går fikk jeg bare helt plutselig og ut av det blå så veldig lyst til å drikke alkohol og det gjorde jeg uten at noen så det og gjett om det var godt! Jeg sitter igjen med spørsmålet "Hvorfor gjorde jeg det?" 

Anonymkode: 92169...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe du ville glemme eller kjenne mindre på? Tankekjør? Behov for å slappe av? Spenninger i kroppen? Det kan være mange grunner til at det frister med en drink eller ti. 

Bare vær forsiktig, for det er ikke bra når man sliter psykisk. Man er mer sårbar for de negative virkningene. alkoholen kan gi. I alle fall på sikt. Med det sagt. Ta seg litt vin eller øl til mat er det ikke noe galt med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FjellOgDalar skrev:

Noe du ville glemme eller kjenne mindre på? Tankekjør? Behov for å slappe av? Spenninger i kroppen? Det kan være mange grunner til at det frister med en drink eller ti. 

Bare vær forsiktig, for det er ikke bra når man sliter psykisk. Man er mer sårbar for de negative virkningene. alkoholen kan gi. I alle fall på sikt. Med det sagt. Ta seg litt vin eller øl til mat er det ikke noe galt med. 

Det bare fristet veldig sånn plutselig, akkurat som at jeg bare MÅTTE ha det og da helt for meg selv. Det var bare en snarvei til en sterkere nytelse føler jeg og jeg får ikke samme følelse av å ta det til maten. Det er kun sterkere typer alkohol som gjelder, ikke en øl eller et glass vin for det blir for "forsiktig". Det er masse styr i livet mitt, så ja det kan være en flukt.

Anonymkode: 92169...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...