AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Interessant, om enn kanskje lite oppløftende: Før fikk jeg ofte mer søvnparalyser i forbindelse med depresjonsperioder. Det har jeg lite av nå når jeg bruker SS(N)RI. Men nå føles det som stemningsleiet går litt nedover, og samtidig viser FITBIT at REM-søvn er over "benchmark" og mer enn hva jeg pleier ligge på. Anonymkode: aa346...9fd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Vet ikke om det er et godt svar, men jeg fikk utrolig mange svært livaktige drømmer på Zoloft. Noen ganger måtte jeg spørre venner og pårørende fordi jeg var usikker på om jeg hadde drømt saker og ting eller om det faktisk hadde funnet sted. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villanda Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 7 timer siden, FjellOgDalar skrev: Vet ikke om det er et godt svar, men jeg fikk utrolig mange svært livaktige drømmer på Zoloft. Noen ganger måtte jeg spørre venner og pårørende fordi jeg var usikker på om jeg hadde drømt saker og ting eller om det faktisk hadde funnet sted. Rart. Trodde den typen medisin reduserte REM-søvn, men man drømmer jo i andre stadier også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.