Betti 11 Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Jeg syns det er bra at det bli gjørt så mye innen psykisk helse. Sammtidig er jeg litt skeptisk om det la seg gjøre på en godt måte. Det er jo mye hva må forendres. Hva syns dere om det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Pakkeforløp er idiotisk. Mennesker med samme diagnose trenger ikke nødvendigvis å profitere av samme behandling. Noen trener også mer terapi enn andre, til tross for at diagnosen er lik. Det fungerer innenfor somatikken, men når det kommer til psykiske lidelser må man også behandlr enkeltindividet, og ikke bare diagnosen. Anonymkode: 54fcc...168 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Pakkeforløp setter ingen begrensninger, men lister en minstepakke/standard som alle med diagnosen skal gjennom/tilbys. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pakkeforløp er idiotisk. Mennesker med samme diagnose trenger ikke nødvendigvis å profitere av samme behandling. Noen trener også mer terapi enn andre, til tross for at diagnosen er lik. Det fungerer innenfor somatikken, men når det kommer til psykiske lidelser må man også behandlr enkeltindividet, og ikke bare diagnosen. Anonymkode: 54fcc...168 Det er jo mye forsjell mellom kommunen. Det er urettferdig at den ene får mer behandling enn det andre. Derfor blir det med i pakkeforløpet å fjerne ulikhet. Kanskje du har rett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2018 2 minutter siden, kupton skrev: Pakkeforløp setter ingen begrensninger, men lister en minstepakke/standard som alle med diagnosen skal gjennom/tilbys. Å få mer oversikt i det hele er veldig bra. Jeg er veldig imponert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 For meg var denne artikkelen oppklarende ifht hva pakkeforløp innen psykisk helse egentlig handler om. Bedre enn antatt, for min del, i hvertfall i teorien. https://www.aftenbladet./meninger/kommentar/i/Mgrr60/Pakkeforlop--den-stygge-andungen-innen-psykisk-helse-og-rus Anonymkode: babd9...7a5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.