Gå til innhold

Pakkeforløp for psykisk helse

Betti 11

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er bra at det bli gjørt så mye innen psykisk helse. Sammtidig er jeg litt skeptisk om det la seg gjøre på en godt måte. Det er jo mye hva må forendres. Hva syns dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pakkeforløp er idiotisk. Mennesker med samme diagnose trenger ikke nødvendigvis å profitere av samme behandling. Noen trener også mer terapi enn andre, til tross for at diagnosen er lik. Det fungerer innenfor somatikken, men når det kommer til psykiske lidelser må man også behandlr enkeltindividet, og ikke bare diagnosen. 

Anonymkode: 54fcc...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pakkeforløp er idiotisk. Mennesker med samme diagnose trenger ikke nødvendigvis å profitere av samme behandling. Noen trener også mer terapi enn andre, til tross for at diagnosen er lik. Det fungerer innenfor somatikken, men når det kommer til psykiske lidelser må man også behandlr enkeltindividet, og ikke bare diagnosen. 

Anonymkode: 54fcc...168

Det er jo mye forsjell mellom kommunen. Det er urettferdig at den ene får mer behandling enn det andre. Derfor blir det med i pakkeforløpet å fjerne ulikhet. Kanskje du har rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kupton skrev:

Pakkeforløp setter ingen begrensninger, men lister en minstepakke/standard som alle med diagnosen skal gjennom/tilbys.

Å få mer oversikt i det hele er veldig bra. Jeg er veldig imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...