Gå til innhold

Hva tror du om fremtidige muligheter for deg i arbeidslivet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 63 og tror mindre og mindre på veien tilbake. Hva med deg.

Anonymkode: 03a07...997

Nesten umulig å få jobb når du er over 60 år  tror jeg.

Anonymkode: 97494...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange sliter i det skulte med mye sykdom tror jeg så dessverre.????Men dette er jo helsetoppenes ansvar. Er det ikke.???

Anonymkode: 03a07...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men veldig godt man bare har seg selv å tenke på i dag. Husker min bestemor alltid så til fremmede når jeg var ung " de har bare henne de". Sånn kan det gå.

Anonymkode: 03a07...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bare grøsser i dag. Men ennå har vi ikke fått snø iallefall. Bare vinden så langt.😎

Anonymkode: 03a07...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2018 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Jeg er 63 og tror mindre og mindre på veien tilbake. Hva med deg.

Anonymkode: 03a07...997

Jeg SKAL tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 8.10.2018 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Jeg er 63 og tror mindre og mindre på veien tilbake. Hva med deg.

Anonymkode: 03a07...997

Jeg er 52 og tenker at nå må jeg bare klamre meg fast der jeg er, stå på og yte det beste jeg kan. 

Ser av nyansettelser hos oss, at det er ikke folk i min alder som ansettes. 

Det er rart og bli betraktet som gammel og uattraktiv på arbeidsmarkedet, når en føler seg ung og sprek og har mye mer overskudd enn da ungene var små.  🤔

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg er 52 og tenker at nå må jeg bare klamre meg fast der jeg er, stå på og yte det beste jeg kan. 

Ser av nyansettelser hos oss, at det er ikke folk i min alder som ansettes. 

Det er rart og bli betraktet som gammel og uattraktiv på arbeidsmarkedet, når en føler seg ung og sprek og har mye mer overskudd enn da ungene var små.  🤔

Kan jeg spørre hvilket nick du brukte på dol da ungene var små?

Anonymkode: c4c9d...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvilket nick du brukte på dol da ungene var små?

Anonymkode: c4c9d...045

Du må gjerne spørre, men får ikke svar :)

Jeg brukte mange forskjellige . Hvorfor vil du vite det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Du må gjerne spørre, men får ikke svar :)

Jeg brukte mange forskjellige . Hvorfor vil du vite det ?

Jeg bare lurte.  Spurte om jeg kunne spørre.  Har tenkt lenge på om du var Wita en periode, og siden Kari Kruskakli.

Anonymkode: c4c9d...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurte.  Spurte om jeg kunne spørre.  Har tenkt lenge på om du var Wita en periode, og siden Kari Kruskakli.

Anonymkode: c4c9d...045

Jeg må bare beklage, men jeg gir ikke anonymbrukere svar på hvilke nick jeg brukte før. De nickene jeg stoler på får svar fordi jeg vet at de har vett til å spørre i ei privat melding og ikke her. 

Spør meg i ei privat melding med EGET nick og jeg skal svare. Jeg husker ikke alle selv, men jeg husker noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg må bare beklage, men jeg gir ikke anonymbrukere svar på hvilke nick jeg brukte før. De nickene jeg stoler på får svar fordi jeg vet at de har vett til å spørre i ei privat melding og ikke her. 

Spør meg i ei privat melding med EGET nick og jeg skal svare. Jeg husker ikke alle selv, men jeg husker noen. 

Jeg har ikke eget nick så det er ikke aktuelt, og du sier selv at du svarer kun de du stoler på.  Det er en gåte for meg hvordan du stoler på nick som f.eks. Høne, men ikke Anonym bruker.  Er det noen forskjell?  Eller er det slik at dere er en privat gruppe her som kjenner identiteten til hverandre?

Anonymkode: c4c9d...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg er 52 og tenker at nå må jeg bare klamre meg fast der jeg er, stå på og yte det beste jeg kan.  

Jeg kommer nok også til å klore meg fast til den jobben jeg har. Trives godt med kollegaer, lønn, arbeidsoppgaver og avstand til hjemmet. Det frister lite å starte med noe nytt når jeg nærmer meg 50 (hjelp....😁).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke eget nick så det er ikke aktuelt, og du sier selv at du svarer kun de du stoler på.  Det er en gåte for meg hvordan du stoler på nick som f.eks. Høne, men ikke Anonym bruker.  Er det noen forskjell?  Eller er det slik at dere er en privat gruppe her som kjenner identiteten til hverandre?

Anonymkode: c4c9d...045

Alle har vel et eget nick? Du kan jo selvsagt velge å la være og bruke det, og alltid være anonym...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, påskelilje skrev:

Alle har vel et eget nick? Du kan jo selvsagt velge å la være og bruke det, og alltid være anonym...?

Jeg har ikke fast nick, og bruker aldri noe annet enn anonym bruker.

Anonymkode: c4c9d...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fast nick, og bruker aldri noe annet enn anonym bruker.

Anonymkode: c4c9d...045

Hva er grunnen til det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...