Gå til innhold

Er det slik..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det slik at dersom man har " helseangst" så får man liksom aldri nok hjelp. Kan dette tolkes som om man innerst inne aldri får nok av " livet selv". Tror dere mange her har slik " helseangst". Eller kan det forveksles med manisk periode.? 

I forkant av disse helsedebattene snakket man jo mye om helseangst og at mennesker måtte godt å mer sine vinduer og vansker. Men dersom problemene bare " går en vei" Er det da rart at enkelte blir panisk? Kanskje starter enda et nytt strikkeprosjekt og lurer på om det blir veldig kaldt til vinteren og er veldig redd for å stå å fryse liksom. Kanskje med våte støvletter og votter som vinden blåser gjennom maskene. De fleste som har bil har bare sommergarderobe i vår tid tror jeg. De står aldri å venter på bussen.

Anonymkode: 0a95e...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt kan ikke være så lett når man har så lite å drive med tenker kanskje dere  Jeg fôrvarer meg med at jeg sender ikke opp stoler eller hacker datamaskiner eller hiver plast i sjøen eller skader andre så langt jeg vet men allikevel man burde ha mere kontroll kanskje. Eller lyst til å drive med noe samfunnet trenger mer kanskje. Hva tenker dere? Hva er " uttafor"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å tenke gjennom årsak virkning til egen lidelse. Tenkte kanskje andre kjente noe igjen hos seg selv. Alt er ikke så lett alt sammen når folk blir syke. Selv om det skulle være bare " helseangst". liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er ikke så lett når noe ordentlig alvorlig mangler i livet såsom arbeid eller annet. Men jeg tror det arter seg forskjellig fra person til person. Mange snakker aldri om det tror jeg. Folk har så nok ofte med seg sjøl og " sine ting" har jeg inntrykk av. Der er jeg selv langt fra unntatt ,men man kan ikke bare gi opp heller synes jeg. Men selvsagt kan man finne aktiviteter som passer både økonomi og helse bedre det er klart. Alt behøver ikke være like  riktig for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør alle bare spå godt vi kan i en vanskelig verden tror jeg. Men alt er helt klart ikke før alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...