Gå til innhold

Stemmer det at man ikke kan være innlagt på en psykiatrisk akuttavdeling dersom man er gravid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stemmer det at man ikke kan være innlagt på en psykiatrisk akuttavdeling dersom man er gravid? Såfall hvorfor er det sånn?

Anonymkode: 9beae...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer det at man ikke kan være innlagt på en psykiatrisk akuttavdeling dersom man er gravid? Såfall hvorfor er det sånn?

Det kan umulig stemme. Gravide kan også bli så dårlige psykiske at de trenger akuttbehandling. 

Anonymkode: e6952...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan umulig stemme. Gravide kan også bli så dårlige psykiske at de trenger akuttbehandling. 

Anonymkode: e6952...0a9

Jeg fikk høre det av noen som jobber på en akuttavdeling, men jeg fikk ikke spurt om hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk høre det av noen som jobber på en akuttavdeling, men jeg fikk ikke spurt om hvorfor.

Du burde uansett ikke bli frivillig gravid dersom du er såpass psyk at du trenger innleggelse på sykehus. Folk må tenke på barnets beste.

Anonymkode: 983b1...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...