AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Stemmer det at man ikke kan være innlagt på en psykiatrisk akuttavdeling dersom man er gravid? Såfall hvorfor er det sånn? Anonymkode: 9beae...cc4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stemmer det at man ikke kan være innlagt på en psykiatrisk akuttavdeling dersom man er gravid? Såfall hvorfor er det sånn? Anonymkode: 9beae...cc4 Det kan umulig stemme. Gravide kan også bli så dårlige psykiske at de trenger akuttbehandling. Anonymkode: e6952...0a9 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan umulig stemme. Gravide kan også bli så dårlige psykiske at de trenger akuttbehandling. Anonymkode: e6952...0a9 Jeg fikk høre det av noen som jobber på en akuttavdeling, men jeg fikk ikke spurt om hvorfor. Anonymkode: 9beae...cc4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg fikk høre det av noen som jobber på en akuttavdeling, men jeg fikk ikke spurt om hvorfor. Anonymkode: 9beae...cc4 Du burde uansett ikke bli frivillig gravid dersom du er såpass psyk at du trenger innleggelse på sykehus. Folk må tenke på barnets beste. Anonymkode: 983b1...9cb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stemmer det at man ikke kan være innlagt på en psykiatrisk akuttavdeling dersom man er gravid? Såfall hvorfor er det sånn? Anonymkode: 9beae...cc4 Det stemmer ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.