Gå til innhold
Soletti

Teknikker som kan gjøres mens man er sosial

Anbefalte innlegg

Soletti

Trenger sårt noen enkle avstressende teknikker jeg kan gjøre uten at jeg må gå i ett rom for meg selv. Skal i ett spesielt selskap i morgen og er helt på felgen og i taket av stress. Noe i og rundt selskapet trigger meg kraftig. Jeg har avtalt med en person at jeg kanskje må gi opp og gå tidlig, det er ok, men jeg må møte opp og forsøke. 

Å sitte ved langbord og kjenne at det ryker ut av ørene...hva gjør man da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

yellow ledbetter

Late som du må en tur på toalettet, kanskje? Det har jeg gjort hvis det ble for ille. Det var greit da jeg røykte. Da kunne jeg gå ut og ta en røykepause også, før jeg gikk inn igjen. Ellers unngår jeg sånt med god samvittighet, så sant det ikke er noe helt spesielt som skjer. Store høytidsdager i nærmeste familie, for eksempel. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Soletti
6 timer siden, yellow ledbetter skrev:

Late som du må en tur på toalettet, kanskje? Det har jeg gjort hvis det ble for ille. Det var greit da jeg røykte. Da kunne jeg gå ut og ta en røykepause også, før jeg gikk inn igjen. Ellers unngår jeg sånt med god samvittighet, så sant det ikke er noe helt spesielt som skjer. Store høytidsdager i nærmeste familie, for eksempel. 

Takk. Det var begravelse så ikke så lett å unngå. En røyk bruker å virke men en av de jeg vil unngå røyker heftig så den utgikk. Fant meg en grei plass med mennesker jeg ellers aldri snakker med og satt pal der til selskapet var over. Skulle nok hjulpet til med div men...jeg må tillate meg selv å roe ned når jeg kjenner det raser innvendig. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
yellow ledbetter
10 timer siden, Soletti skrev:

Takk. Det var begravelse så ikke så lett å unngå. En røyk bruker å virke men en av de jeg vil unngå røyker heftig så den utgikk. Fant meg en grei plass med mennesker jeg ellers aldri snakker med og satt pal der til selskapet var over. Skulle nok hjulpet til med div men...jeg må tillate meg selv å roe ned når jeg kjenner det raser innvendig. 

Så bra at det gikk greit. Begravelse er jo sånt en bare må gå i av og til, men når en luker vekk alle burde-sikkert-gå-situasjonene og sitter igjen med bare er-helt-nødt-til-å-gå-situasjonene, er det langt enklere å takle. 

Og velge sidemann med omhu, sånn som du gjorde. Det er alltid lurt. Det verste som fins er sånne fine middager med bordkort der du får en random bordkavaler som du må forholde deg til i timevis. Det boikotter jeg. Heldigvis er det ikke så mange som inviterer meg heller. Har du sagt nei takk ofte nok så slipper du til slutt å bli spurt. Hehe. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Soletti

Hahaha. Begravelser er vel snart det eneste jeg blir «invitert» i så jeg har nok vert flink til å takke nei :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her