Gå til innhold

Soling og selvbruningskrem

Anbefalte innlegg

Gjest Sheerblonde

Jeg har lenge brukt selvbruningskrem for å få god farge på kroppen, og viser meg mye avkledd. Selvbruningskremen har alltid virka bra for meg, jeg er nøyaktig når jeg smører den på ... men det er blitt litt for mye bryderi. Jeg må smøre det på hver 4de dag cirka, den går så fort av når jeg dusjer og tørker meg... og jeg trener mye, så dusje gjør jeg hver dag. Jeg bestemte meg for å prøve å få "naturlig" brunfarge ved å ta mye solarium, jeg har gjort det i to uker ... de to ukene har jeg heller ikke brukt krem. Men huden er fortsatt litt rødlig enkelte steder pga sola, og steder som f.eks under armene er jeg temmelig bleik... så jeg må nok ta sol i noen måneder før den skikkelige brunfargen setter seg. Mitt spørsmål er; hva skjer om jeg bruker selvbruningskremen mens i samma tidsperiode som jeg soler meg? Vil soliengen ha noen effekt på huden min om jeg allerede er brun pga kremen? Vil det å bruke kremen ødelegge den fargen jeg allerede har fått av solinga når den går av? For om det er mulig vil jeg helst bruke selvbruningskremen inntil jeg får god nok farge av å sole meg.

Takk. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44495-soling-og-selvbruningskrem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tanya1365380060

Hei!

Du kan nok trygt sole deg med selvbruningskrem og fortsatt få farge- selvbruningskremer har jo ingen solfaktor! (merk.noen selvbrunere har dette så les på flasken din!)

Jeg pleier alltid hver sommer å bruke selvbruner de første dagene på stranden, og jeg blir brun igjennom allikevel!:)

Men jeg har et annet tips til deg som jeg tror fungerer mye bedre! Det finnes jo solariumskremer, som selges ved de fleste solstudier.

Blant disse kremene finnes det også solariumskremer kombinert med selvbruningskrem! Dette gir deg en ekstra fin brunfarge som utvikles raskt!

Anbefaler "hot chocolate" fra california tan kolleksjonen! Har ikke prøvd den selv, men har hørt fra mange at den er superbra!:)

Håper du fikk noe ut av dette svaret da!:)

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...