Gå til innhold
lokeren

Doseøkning zoloft, når kjenner jeg virkning?

Anbefalte innlegg

lokeren

Hei, jeg har forsøkt å trappe ned på Zoloft. Sto over lang tid på 150 mg, mens jeg nå i ca 3 måneder har stått på 100 mg. Jeg kan nå konkludere med at jeg har mer angst på 100 mg, og at jeg generelt er mer spent og bekymret. I går kveld trappet jeg opp til 150 mg igjen. Hvor lang tid må jeg regne med å vente før jeg kjenner effekt av den nye dosen?

Takker for tilbakemeldinger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

sirop1365381324

Hvorfor trappet du ned?

Vil tro det tar 2-3 uker før du begynner å merke den økte dosen, noe lengre tid før full effekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lokeren
18 timer siden, sirop1365381324 skrev:

Hvorfor trappet du ned?

Vil tro det tar 2-3 uker før du begynner å merke den økte dosen, noe lengre tid før full effekt.

Jeg har følt meg så bra over tid nå, og begynte å tro at jeg visste hvordan jeg skulle takle angsten. Trodde jeg hadde "løst gåten". Ønsker jo bare å bli medisinfri. Kan det virkelig være så stor forskjell på 150 kontra 100 mg? Det jeg er usikker på nå, er om det er tilfeldig at jeg føler meg dårligere, eller om det er nedtrappingen. Kanskje jeg bare har fått det for at det er nedtrappingen sin skyld, og at jeg bare kjenner ekstra godt etter angsten....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sirop1365381324

Det er vel ikke helt ukjent at man under nedtrapping kan få bivirkninger er periode.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lokeren

Nå er det 15 dager siden jeg trappet opp til 150 mg, og jeg må ærlig innrømme, jeg merker fortsatt ingen forskjell. Burde vel ha merket effekt nå hvis den nye (gamle) dosen skulle ha noe virkning? Begynner å bli litt engstelig!

Noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her