AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Jeg våget å skrive med mitt eget nick her i sta, så nå er det bare for behandlerne mine å søke på det her. Bra jobba! Anonymkode: 6ef0e...135 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Media sveiper med seg alt som er i våre dager så de er nok ikke alene. Før i tida var ting gikk alt mye senere. Anonymkode: 48886...41f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villanda Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg våget å skrive med mitt eget nick her i sta, så nå er det bare for behandlerne mine å søke på det her. Bra jobba! Anonymkode: 6ef0e...135 Blir også litt redd for det noen ganger. Av og til greier jeg å tenke at han gidder sikkert ikke lese her, og i alle fall ikke spekulere i om innlegg er av hans pasienter. Han har sikkert annet å bruke tiden på og hodet på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Det er jo ikke noe særlig bare å være " gratispassasjer" heller. Slik tenker jeg. Men jeg tenker selv bare å legge dette på hylla. Det er nærmest bare farlig gambling. Jeg har denne mobilen kun for å følge opp kontakten med nav. Strengt tatt har jeg ikke råd til den heller med mine utsikter. Anonymkode: 48886...41f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Sikkert mye bedre å bruke tiden på ja. Men kollegaene hans er kanskje innom for å lære og snakker kanskje generelt om temaet når de spiser lunsj sammen nå og da eller er på kurs hvor man eksemplifiserer. Alt anonymisert selvsagt så spørs om man oppnår noe sånn kunnskap. Alt må jo bli så utvannet og forvrengt og fakta i bunnen kanskje fordreier. Men det er jo ikke slikt man fatter noen store beslutninger av . Sikkert betydningsløst. Men tenker selv å legge dette på hylla. E tjenesten har jo advart mot spioner og cyberangrep og ønsker kanskje redusert datatrafikk. Kanskje bare nyttetrafikk. Anonymkode: 48886...41f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Ting koster oftest dyrt og hellig å være uforsiktig så man kan aldri være forsiktig nok. Men kan du ikke bare spørre administrasjonen å bytte nick og så legge om stilen litt og kanskje kamuflere opplysninger bedre. Umulig å slette alle spor uansett tror jeg men ofte like umulig å finne dem igjen virker det som. Men jeg tror personlig vanlige mennesker absolutt ikke driver slik og slett ikke en seriøs behandler. I høyden meningsmålinsinstitutter fordi folk bare slenger på røret når de ringer. Anonymkode: 48886...41f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 1 time siden, Villanda skrev: Av og til greier jeg å tenke at han gidder sikkert ikke lese her, og i alle fall ikke spekulere i om innlegg er av hans pasienter. Han har sikkert annet å bruke tiden på og hodet på. Dette er den eneste fornuftige tanken / ytringen i denne tråden 😊 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Veldig sjelden noe har med en selv å gjøre. Det er også min egen erfaring. Men må ikke bli hysterisk og overnervøs. De fleste bekymringer blir det aldri noe av. Så enig.Ser klokka er blitt over 12 i dag også Må tenke på skjønnhetssøvnen. Det er kun smukkaser som ansettes i dag virker det som. Anonymkode: 48886...41f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Alle kan gjøre og si feil. Er den første til å innrømme det. Også enig i at alt er ikke interessant for alle. Anonymkode: 48886...41f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villanda Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 8 timer siden, laban skrev: Dette er den eneste fornuftige tanken / ytringen i denne tråden 😊 Takk Laban 😀. Tenkte trådstarter var seriøst bekymra da. Må jo innrømme at jeg noen ganger skriver som anonym i frykt for å bli gjenkjent, men prøver å korrigere meg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.