Gå til innhold

Hva gjør man mer sår som aldri gror?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et av og til sviende lett blålig sår som kjennes som " det er noe der" på det ene brystet. Har forsøkt alt synes jeg inkludert mammografi og ultralyd og hudlege og hydrokortisonsalve og diverse annet man heldigvis finner på apoteket.

Det har vært slik riktignok noe bedret etter diverse antbiotikakurer siden februar da jeg satt ved min mors dødsleiet.

Blir jeg stressa og lei meg. Ja så er det der med ett. Tenkte jeg skulle ta det opp på nytt med fastlegen når jeg har forsøkt å slanke meg litt så jeg føler jeg kan gå dit igjen. Fedme og sår hører vistnok ofte sammen. Men hvordan vet man det er en sånn " sårblemme".

Er også konstant forkjølet men det er kanskje denne fryktede influensaen som skulle nå topp om noen uker utpå nyåret. Om jeg husker rett. Men ingen feber så langt.

Anonymkode: d4751...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holder såret rent og tørt og smører av og til på litt pyrisept ,men er engstelig for å bli syk så jeg ikke kan gå på kurs i nav lokalt om noen dager. Ikke det håpet om jobb blir bare fjernere og fjernere i min alder og med min bakgrunn, men alt er Ikke så lett om folk blir syke for noen.Aller minst for en selv og jeg ser virkelig frem til disse kursene. Betyr enormt å få litt kunnskapspåfyll.

Anonymkode: d4751...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørtt at " medisinsk honning" kan hjelpe i noen tilfelle og skal spørre på apoteket om dette er noe de har i sine rikholfige hyller.

Anonymkode: d4751...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...